Reskompis sökes - Australien Januari/Februari 2015

30 dec. 2014 00:14
Visningar: 159
Hooola!
Nu har tröttnat på denna kyla och tänker ta mig till värmen istället, men för att ta mig dit måste jag flyga och det är inget jag ser emot att göra på egen hand så söker därför en reskompis!

Tänkte köra på ett working/holiday. ÄLSKAR att hitta på spontana saker och träffa nya människor. Festa, surfa, dyka, sola och ännu mer fest står på schemat! Har verkligen tänkt att gå ALL IN!!
Jag har en del vänner som redan är i Australien men är det någon som vill åka men inte har någon att vara med där så får man självklart joina mig!

Om någon är sugen på samma saker kan ni väl höra av er! Killar som tjejer!
2 jan. 2015 23:03
Hejsan! Jag vill också jättegärna åka till Australien och jobba och resa med ett working holiday visa. Vill åka i slutet av februari/början av mars nån gång och förhoppningsvis vara iväg till januari nästa år! Det låter ungefär som att du gillar samma saker som mig hehe så om du är intresserad mejla mig på (Logga in för att se e-postadress) eller skriv på Facebook (Lovisa Bjärnhall) så kan vi snacka mer! :)
4 jan. 2015 14:45
hej jag hade tänkt åka till Australien Melbourne i jan/feb och är jätte intresserad utav en resekompis!
lägg gärna till mig på facebook: Bonnie lynn