Reskompis Oslo
Hej på er!
Jag är en glad & härlig tjej som söker någon att dela rum med i Oslo om ca 2 veckor. Bor i Stockholm just nu.. Är ute efter att jobba arslet av mig & bo så billigt som möjligt, och såklart ha kul under tiden :) Gärna någon som gillar att träna! Har du samma eller liknande planer som mig så hör jättegärna av dig!
Jag är en glad & härlig tjej som söker någon att dela rum med i Oslo om ca 2 veckor. Bor i Stockholm just nu.. Är ute efter att jobba arslet av mig & bo så billigt som möjligt, och såklart ha kul under tiden :) Gärna någon som gillar att träna! Har du samma eller liknande planer som mig så hör jättegärna av dig!
Hej! Jag är också väldigt sugen på att dra iväg till Norge och jobba och kan dra när som. Är 20 årig tjej från Öland. :) Har du plan på boende och sånt?
Kul :) Nja..jag är med i en grupp på Facebook där folk skriver om lediga rum & allt möjligt hela tiden, så jag tänkte bara åka dit & försöka komma och kolla på rum direkt. Är så svårt att få tag på boende, var i Oslo förra helgen på lägenhetsvisning men det har man ju inte råd att göra då & då så man får nog fixa allt på plats :)
Har du Facebook? :)
Har du Facebook? :)
Hej tjejer! Är du/ni fortfarande sugna på att dra till Norge och har ni plats för en till? Jag är riktigt trött på att vara arbetslös här i Sverige och vill gärna dra till Norge, jobba massor och ha kul.