Reskompis/ någon att dela boende med i Sydney:)

Av Sandins
19 maj 2013 08:01
Visningar: 373
Hej alla glada som går i samma banor som mig gällande Australien/ Sydney i höst!

Jag är 100% inställd på att dra ner till Sydney i höst. Någon gång i september troligen. Har dock inte bokat någon biljett än eftersom jag hade tänkt kolla om någon planerade att göra lite samma sak och kanske boka samtidigt? eller vara i Sydney någorlunda samma tid?:)

Jag vill ner och jobba, festa, träffa underbara människor och bara leva livet helt enkelt. Hade väll tänkt att börja bo på guesthouse men sen vore det ju gymt om man kunde hitta lite härliga människor att dela lägenhet/ sharehouse med.

Det kommer vara mycket nytt och tanken på att göra allt själv är både awesome men rätt läskig så om någon hade lust att hänga på så vore det skit roligt.

Jag är glad, energisk, rolig och har väldigt lätt för att kompromissa. Har rest runt så här tidigare så har en aning om vad jag ger mig in på. Det enda jag söker är någon som har lite samma inställning och är bered att ge sig ut på sitt livsresa.

Så hör hemskt gärna av er om era tankar går i samma banor. jag vill boka så fort som möjligt!!:D:D

//My Sandin på FB om ni vill snacka mer!!
Av Reptile
20 maj 2013 13:20
Tjoho Sandin! Blev precis medlem och ditt inlägg var den första jag såg :)

Ska själv resa ner till Oz i höst och letar efter någon som är sugen på att haka på :D

Namnet är Tomas, jag är 21 år gammal och bor i Stockholm. Och jag har länge velat åka ner till Australiern för att göra allt det där: festa, dyka, surfa, sola, jobba och etc :)

Jag är en glad, spontan, utåtriktad och öppen kille.
Bor hemma med mina föräldrar och 3 syskon, jag jobbar som säljare i en skoaffär.
Min fritid tas mest upp av dataspel och fotboll :P

Hur länge har du tänkt vara där nere?

Har inte FB men om du vill så kan vi snacka genom hotmail :)
23 maj 2013 14:59
Hej! jag är väldigt intresserad av att göra en sån resa.Träffa roliga människor,festa,bada,sola testa surfa och ha kul! Men jag håller med dig om att det känns lite läskigt också så man vill ju inte åka själv. Lägg till mig på FB om du vill prata mera(Sabina Hernevik),jag är inte där lite oftare x)
25 maj 2013 23:21
Hejsan!! Jag och en kompis har nästan precis bokat biljetter :) Vi flyger till Sydney den 16 oktober från Köpenhamn :D:D är supertaggad! Vi är också,precis som ni, ute efter ett jäkla äventyr! När i höst hade du/ni tänkt åka ?:)
28 maj 2013 20:52
Har lagt till dig på Facebook.
Kommer vara i Sydney i September :)
Vi hörs!!
30 maj 2013 08:08
Hej! Jag vill göra samma resa som du och planerar att åka i september. Jag är öppen för i stort sätt allt, vill upptäcka, äventyra, festa. Leva livet helt enkelt. Jag är en 21årig tjej som älskar att ha kul.
Skulle gärna åka ner tillsammans med någon även om det inte skrämmer mig att åka själv.
Hör gärna av dig, vore skit roligt!
/Amanda
Av Sandins
30 maj 2013 20:41
Sabina: Va gött!! jag la precis till dig på fb. vi kan ju snacka mer där. Vore grymt att känna lite folk när man väl är på plats!
Av Sandins
30 maj 2013 20:46
Emilianilson: Gud va roligt! då kommer vi vara där samtidigt! jag vill egentligen åka så fort som möjligt men har nog inte råd föresn september så jag drar då!! Jag är så himla taggad. Fixade mitt working visa i förrgår så nu är det verkligen på riktigt:)

Aamands: va kul att du är inne på samma sak. Jag och en tjej till tänkte åka ner i början/ mitten av september. är det ungefär då du oxå tänkt att åka? som sagt, fb is the shit. du får jätte gärna lägga till mig om du vill snack mer.

kram