Reskompis januari 2019

17 okt. 2018 20:16
Visningar: 497
Hej! Jag har tänkt att åka ner till Australien i början av januari 2019, och skulle gärna vilja börja resan med någon - alternativt fortsätta resan tillsammans om vi har liknande planer. Min plan är att vara borta mellan 1-2 månader och att resan börjar i Sydney, men skulle även vara jättekul att åka till Bali de sista veckorna. Hör gärna av er om det låter intressant!
26 okt. 2018 00:36
Hej Johanna! Låter som vi har väldigt lika planer, jag har tänkt att resa till Australien i början av januari och vara borta 1-2 mån. Jag är på jakt efter en resekompis, är väldigt öppen för nya planer då jag inte planerat så mycket själv! Skulle gärna vilja höra mer om dina planer :)
31 okt. 2018 17:17
Hej Johanna!
Har tänkt i samma banor som dig, med både resmål o längd på resa! Hade varit superkul att snacka vidare om idéer om du har lust :)
Heter @micaelasanden på insta om du vill höra av dig! Kram
4 nov. 2018 20:36
Hej Johanna!
Låter som att vi har liknande planer! Jag är också sugen på Australien & Bali. Skulle jättegärna prata mer om du tycker det låter intressant! Finns på insta & heter @lisanilssn där :)
Kram
5 nov. 2018 18:37
Hej! Jag är inne på samma som dig, jag tänkte åka i början av januari resa runt längst östkusten i några månader och gärna avsluta på Bali. Hör gärna av dig på min instagram @hannaagrens om det låter intressant! Kram :)
24 nov. 2018 21:51
Hej Johanna!

Är också inne på något liknande & samma längd på resa. Vet inte om du hunnit göra planer än?
Om det låter intressant får du jättegärna skriva @hannathelander på insta! :)
Kram!
28 dec. 2018 10:30
Tjenare!

Jag flyger ner till Sydney 2:a Januari och tänkte resa längs östkusten under 5 veckor. Vore kul att att ha nån/några att resa med. Iaf delar av resan. Skriv gärna på insta, jimmie_carpman
Av Joppsis
2 jan. 2019 02:00
Hej!! Jag är i Australien, bayron bay och jobbar har varit här i en månad men har planer på att resa East cost Sydney till cains slutet januari eller början av februari..
Skulle vara kul att ha en resekompis😂 vi ja ske har samma planer.. Du kan skriva till mig insta joppsis