Reskompis jan-april/maj 2013

22 apr. 2012 16:52
Visningar: 112
Hej! Jag är en tjej på 20 år som för tillfället är mitt uppe i att planera min första stora resa. Då jag har saker att fixa här hemma finns inte möjlighet att komma iväg förens i början på nästa år, men tills dess kan man ha samlat ihop lite extra klirr i kassan. Jag är sugen på Asien, thailand, Kambodja,Laos,Vietnam. Gärna filippinerna, Bali, Nepal, indien. Är väldigt öppen för reseförslag och just nu anpassningsbar då inga resmål är bestämda till punkt och pricka ännu. Jag vill uppleva ett stort äventyr. Med spänning, fest, sol, bad, och natur. Blir du som jag, helt till mig av tanken på att leva enkelt, se saker du aldrig ens drömt om att få se, bli åksjuk av slingrande vägar och sova på en buss istället för ett hotell så hör av dig. Kanske kan vi ses och ta reda på vart våra planer tar oss. Ha det fint så länge!
23 apr. 2012 20:46
Hej! Kändes som vi har en hel del samma tankar.
Är också sugen på att resa runt i asien januari och framåt. Behöver inte ha det finaste av det finaste. Vill hellre upptäcka mera än att lägga ner alla pengar på bästa hotellet.

Ha det bra, hoppas vi hörs mer!
23 apr. 2012 21:31
Det låter ju toppen! Det vore absolut aktuellt att höras vidare:)
25 apr. 2012 08:12
Vilka länder känner du är "ett måste" att åka till? Hur länge är du sugen på att vara borta?