Reskompis i vår!

Av Anna27
2 okt. 2006 14:11
Visningar: 148
Hej!
Läser sista terminen på min utbildning och blir klar i Januari. Då är jag supersugen att dra i väg på en härlig långsemester men har inte någon att åka med och att åka själv vill jag inte. Har funderat lite på syd och/eller nordamerika i ca 4 månader. Har rest en del innan och uppskattar både det enkla ryggsäcklivet och att lyxa till det lite ibland. Älskar äventyr och nya kulturer men klarar mig inte utan strandliv då och då.
Har du lust att hänga på!?! ..........Anna
5 okt. 2006 01:06
Hej Anna,

Jag ska till argentina och brasilien 19 jan -18 feb. Kan tyvärr inte resa längre än så, men söker reskompis under tiden där. Jag flyger in i buenos aires och ut från sao paulo... däremellan har jag inte planerat så mycket.
Hör av dig om det låter intressant.
Jag är 30 och delar liknande tankar som dig ovan.

mvh /tina
Av Chica
12 okt. 2006 13:04
Hej!
Jag e en tjej som letar också efter någon att resa med eller åtminstonde en del av resan. Hade tänkt börja i Buenos aires kanske i slutet av januari o sedan ta mig till karnevalen i rio, Colombia,Ecuador?costa Rica,Honduras, Belize,dominikanska o till Mexico.Detta e ju inte helt bestämnt. Vet inte vad jag ska köpa för biljett än heller. Kan va borta 6 mån. Pratar spanska o 28 år.Har också rest lite innan men aldrig ensam.E du intresserad o prata eller utbyta lite tankar. hör av dig!
(Logga in för att se e-postadress)