Reskompis hösten 2014

Av Emmay
11 maj 2014 22:48
Visningar: 413
Hej alla glada äventyrare där ute! :)

Jag är sugen på att åka till Thailand nu till hösten, köpa en enkelbiljett & vara borta några månader. Kommer leva billigt, backpacker stil/budget & se till att njuta av livet och bara ha så himla kul!!

Festa, hänga på stranden, testa nya saker, uppleva nya ställen & träffa härliga människor är vad jag vill göra.

Någon som är sugen på att följa med? :)
Av Caslin
12 maj 2014 18:34
Hej! Åå thailand låter sjukt härligt! Har du tänkt dig nått speciellt ställe där? Tänkte regnperioden slutar väll först i oktober/november? Eller är jag helt ute och cyklar kanske?
Av Emmay
13 maj 2014 16:00
Jo jag vet, men har inte tänkt så mycket på de men inte så kul om de regnar varje dag.
Kanske börjar någon annanstans då än just Thailand & sen reser dit när regnperioden är över :)

Jag vill gärna resa runt & vara spontan!!
Sålänge de inte är för dyrt att leva så man kan vara borta några månader! :)

Men lägg till mig på Facebook om ni vill prata mer där! Emma Ybring heter jag :)
Av Karltim
14 maj 2014 19:01
Jag och min bästa vän sticker ner i mitten av september i hopp om en mysigare vardag. Just september snittar 9 soldagar, men det dubblas i oktober och fortsätter att bättras. Har fått höra från vänner och bekanta att det ska vara som en fuktigare men varmare svensk sommar när man åker dit i september, och det kan man ju leva med! Vore kul att slå så många huvuden ihop som möjligt och bara ha det bra!
Av Emmay
16 maj 2014 23:00
Karltim! Lägg till mig på Facebook så kan vi prata mer där, jag är också sugen på att åka i september! :)
17 maj 2014 22:58
Heej!
Jag är också sååå sugen på att åka iväg på ett spontant äventyr! Alla andra pluggar eller har fast tjänst nånstans så hade ju vart superkul om man kunde hitta nån/några att åka med.
Har rest i Australien tidigare och nu är jag jättesugen på att resa runt lite i Asien. Man är bara ung en gång och jag vill se och göra så mycket som möjligt medans man kan!
Vill också gärna vara borta några månader och kanske resa runt till lite olika länder/öar.
Om någon vill snacka vidare om olika möjligheter och idéer, let me know!
17 maj 2014 23:10
Hej!
Är en lättsam pigg person som drömmer om att göra som du!
Hur länge har du tänkt vara borta?
Vad har du för budget?

mvh
Manda
Av Emmay
17 maj 2014 23:16
Ni som är sugna på att åka kan maila mig eller lägga till mig på Facebook :) lättare att prata där!

Men hade tänkt köpa en enkel biljett & sen stanna så länge pengarna räcker & tills man vill :) men kanske 3 månader eller kortare de beror ju på :)

Jag har sparat pengar men hade tänkt leva billigt & göra av med Max 30 000kr :) fast vet inte hur långt man kommer på de men har mer om de behövs :)

Men Emma Ybring kan ni lägga till på Facebook så kan vi prata mer där!! Ja är så sugen på att åka iväg :)
17 maj 2014 23:30
Lägger till dig, så kan vi ju starta en gruppchatt för dom som är intresserade!!
22 maj 2014 08:29
Samma planer finns här!
Är ute efter att sticka ner i typ september för att sedan hitta ett jobb så man kan stanna så pass länge att man saknar gamla Sverige igen, haha!
13 juli 2014 22:38
Åker till Phuket 28 augusti och jobbar i sju månader 😃 skulle gärna hitta på nått om nån hade vägarna förbi :kr
15 juli 2014 11:30
Hej! Jag är sugen på att resa oktober/november i några månader framåt.
Flyttade till Stockholm för några månader sedan och har boende och jobb till början av november att ta hänsyn till.
Men som du beskriver din resa vill jag också göra ett.
Skriver till dig på facebook:)