Reskompis grekland sol o bad 1 v juni

25 maj 2009 07:29
Visningar: 267
Hej! Jag är en 20-årig tjej som längtar som bara den att få komma bort ett tag nu i början av sommaren. Bor i Sthlm och vill mest av allt åka till någon grekisk ö för att sola, bada och allt vad det innebär. Då mina vänner antingen inte kan/har råd datumen kring 9-16juni, känner jag att jag lika gärna kan åka solo. Någon som vill hänga på?
Av Homeros
25 maj 2009 09:16
Åk till Kos!! Där träffar man enkelt nya människor att ha skoj med..Själv drar jag dit den 5:e Juni med tjejen och ett annat par och stannar två veckor..
27 maj 2009 18:47
Hola senora! Jag är lätt på att åka :) Har tänkt själv att dra en loner resa, men det är ju inte allt för kul i längden! Hellre åker man ju med en kul typ och har kul tillsammans än ensam. Även om man nu alltid träffar andra människor när man åker utomlands så känns det en aning tryggare att åka med någon än helt själv! Men det är min första semester och då vill jag ta chansen att dra iväg nånstans och glassa, bada, dansa natten lång och rannsaka mig själv litegran! Tog slut med min karl sen fyra år för ett tag sen och nu vill jag sticka iväg och njuta av livet litegran! :) Grekland is the place to be, älskar Rhodos! Har semester från 15:e Juni, så en vecka eller två? what do u say, är du på? :)

btw. Louise heter jag, är från norrland och jobbar som personlig assistent, alltid glad och fruktansvärt social! Så vill du ha med dig nån pratglad lättsam person är jag definitivt den personen :)
28 maj 2009 00:40
hej hej.. jag har tänkt åka på sista minuten nån gång mellan den 4 och 7 juni... häng på :)
/Madde