Reskompis/gäng sökes till resa i sommar!

Av Louice
2 apr. 2013 10:07
Visningar: 226
Hejsan! Jag är skulle verkligen vilja ge mig ut på en ordentlig resa i sommar, jag vill se nya platser, träffa nya människor, leva livet helt enkelt! Jag är öppen för förslag och hade kunnat tänka mig att åka till de flesta ställena, om man håller sig inom Europa kan man ju skaffa sig ett interrail-kort och fara runt hur man vill eller så kan man leta upp en trevlig stad och bosätta sig där i några veckor för att utforska områdena. Det hade varit roligt om vi hade kunnat samla ihop ett litet gäng, snacka ihop oss och bara ge oss iväg!
Av Yee
2 apr. 2013 11:12
Hej !

Jag och min pojkvän tänkte tågluffa lite i sommar och har tänkt oss att stanna i kroatien mest !
Det finns två naturreservat där som är så otroligt vackra där vi vill bada och sola en massa !

Låter det som något du också hade velat ?

:))
Av Louice
2 apr. 2013 12:18
Hejsan! Ja absolut, det låter jätte kul! Hade ni tänkt att dra ihop ett helt gäng i så fall? Och hur länge hade ni tänkt vara borta ungefär?:)
Av Nime85
2 apr. 2013 18:16
Låter fantastiskt! Jag letar också efter en grupp att resa med i sommar. Min spontana plan är att vara i väg fem veckor och utforska främst öst Europa.
10 apr. 2013 23:14
Hallå! Det låter riktigt nice, jag är peppas på europa i sommar. Gärna med interrail-kort. Är mest sugen på italien, frankrike, tyskland, men öppen för alla förslag! Funderar även på att wwoofa lite, har hört många som tyckt det varit bra.
Av Minna_r
25 maj 2013 18:40
Hej
Länge sedan ni skrev, men jag är också intresserad av att se Europa i sommar. Blev det något?!
Av Mangish
30 maj 2013 00:44
Hej! Låter helt klart intressant! . jag är också ute efter ett gäng att resa med i sommar. Vad sägs om att snacka vidare?
Av Mangish
30 maj 2013 00:46
Hej! Låter helt klart intressant! Är sugen på att upptäcka central och östeuropa men är öppen förslag . jag är också ute efter ett gäng att resa med i sommar. Vad sägs om att snacka vidare?