Reskompis för sommar 14, vart som helst när som helst

1 mars 2014 15:13
Visningar: 215
Tjena!
Är en tjej på 21 år och bor i Stockholm, jag älskar att resa men det är ingen av mina vänner som har möjlighet att göra det i sommar.
Som det ser ut nu så kommer jag att jobba varannan helg i sommar, så jag kan bara vara borta i ca 2 veckor.

Det jag vill göra är att åka någonstans varmt i Europa, uppleva landet på dagen och festa på kvällen. Jag har varit i Rhodos och Alanya, och Magaluf och cypern är jag inget fan av så det går bort haha, annars funkar vilket annat ställe som helst. Barcelona kanske? Eller kanske en storstad? Eller en weekend? Jag är öppen för förslag! Kan till och med åka nu i vår.

Söker en tjej mellan 20-30 år att åka med. :)
2 mars 2014 04:56
Jag är på! Jag vill gärna åka någonstans i Grekland, Kos maybe? något med lite fest iallafall hehe. :)
2 mars 2014 12:39
Citerat från Josephineee:
Jag är på! Jag vill gärna åka någonstans i Grekland, Kos maybe? något med lite fest iallafall hehe. :)
Hej Josephine, grejen är den att jag har varit i Rhodos och Kos är i princip "likadan" hehe (fast jag hört att Rhodos är bättre) därför är jag inte sugen på just den ön. Kanske någon annanstans i Grekland? Eller om du har ögonen på något annat land? :))
2 mars 2014 14:27
Okej jag förstår! Jag har varit ganska mycket i Grekland och tycker det är superbra där så därför jag är lite inne på det, Kreta kanske? Barcelona har jag varit i flera gånger så där hittar jag lite grann och det kan jag också tänka mig! Vad heter du på Facebook? Så kan vi prata mer där! :)
4 mars 2014 14:32
Hey jag Hakar gärna på i sommar :) vill helst åka till Kreta elr Malta :)