Reskompis för en weekend eller en vecka
Hej,
Jag skulle vilja ha en reskompis för en weekend eller en vecka (ca) i slutet av mars/ början av april... Jag är väldigt flexibel av mig men betalar helst inte några enorma summor pengar för flyg o boende utan lägger hellre de pengarna på upplevelser o shopping.
Har kollat lite på att åka till New York i början av april, den 4-10...? :D
Kom annars gärna med förslag!
Hälsar Jessika L.
Jag skulle vilja ha en reskompis för en weekend eller en vecka (ca) i slutet av mars/ början av april... Jag är väldigt flexibel av mig men betalar helst inte några enorma summor pengar för flyg o boende utan lägger hellre de pengarna på upplevelser o shopping.
Har kollat lite på att åka till New York i början av april, den 4-10...? :D
Kom annars gärna med förslag!
Hälsar Jessika L.
Hej! Jag har hittat resa till mexiko 28 mars till 5 april för 7500 per pers. Skulle det vara intressant? Finns säkerligen massa utflykter att göra tex se maya-byar o flamingos m.m. men också sol, värme o tropiska stränder! 2 v kostar lika mkt så då är det lite mer värt... jag vill helst komma till solen och utanför europa :)
Hej på dig!
Jag är också sugen på att dra iväg till värmen, gärna en vecka bara då jag inte får semester längre än 9 dagar samanlagt. Jag har varit inne mycket på LA eller Miami bara för värmens skull och har hittat rätt billiga flyg dit. Hör av dig om du är intresserad :)
Jag är också sugen på att dra iväg till värmen, gärna en vecka bara då jag inte får semester längre än 9 dagar samanlagt. Jag har varit inne mycket på LA eller Miami bara för värmens skull och har hittat rätt billiga flyg dit. Hör av dig om du är intresserad :)