Reskompis februari 2016
Hej! Julia heter jag, snart 20 år gammal och vill spendera februari månad -16 borta i Thailand! Skulle ha åkt med en tjejkompis men det blev strul med hennes jobb. Sitter nu här och har tagit ledigt hela februari från mitt eget jobb och skulle mer än gärna vilja komma iväg iallafall.
Min tanke är att resa runt en rutt i Thailand under den här månaden, se/upptäcka nytt då jag bara har varit där på familjesemester en gång förut samt lära mig nya saker! Tex elefantvolontär eller dylikt är intressant för mig någon gång under vistelsen där! Annars är jag öppen för det mesta, spelar inte så stor roll hur rutten ser ut under månaden.
Hojta till om du är en tjej i 20-års åldern som skulle vilja resa med mig i Thailand februari månad!!!
Min tanke är att resa runt en rutt i Thailand under den här månaden, se/upptäcka nytt då jag bara har varit där på familjesemester en gång förut samt lära mig nya saker! Tex elefantvolontär eller dylikt är intressant för mig någon gång under vistelsen där! Annars är jag öppen för det mesta, spelar inte så stor roll hur rutten ser ut under månaden.
Hojta till om du är en tjej i 20-års åldern som skulle vilja resa med mig i Thailand februari månad!!!
Hej!! Ja verkligen, har hittat två tjejer som jag förmodligen kommer åka med men eftersom du redan lär vara där då när vi kommer så möts vi mer än gärna upp isåfall. Kan jag lägga till dig på facebook o prata mer om det där? :D