Reskompis Australien februari/mars 2014? :)

2 dec. 2013 14:20
Visningar: 343
Hej hej!

Jag planerar att åka till Australien (förmodligen Sydney) i februari/mars någon gång. Jag har som det ser ut nu ingen att åka med så är det någon som vill vara mitt sällskap ner vore det grymt!? Min plan är att jobba lite och sen resa runt. Vet inte ännu vart jag vill eller vad jag vill göra så kommer ta det mesta som det kommer tänker jag. Men vore kul att planera lite ihop med någon så hör av er om ni tänker typ som jag, antingen här eller på facebook :)
/Jessica Lindahl (samma bild som här)
3 dec. 2013 14:08
Hejj! Jag skrev ett inlägg för några veckor sedan gällande samma sak! Jag är verkligen intresserad! Hur känner du för Asien? Eller siktar du "bara" in dig på Aussie? Hur länge planerar du att vara borta?
Av Reppsi
3 dec. 2013 19:00
Hej! Jag planerar att åka ner i början på mars och är också ensam, har skaffat work/holiday visa som räcker ett år så tänkte också bara ta de som de kommer osv., hur länge tänkte du vara borta? :)
15 jan. 2014 21:50
Är i Australien fr.o.m. Feb.. Bara att höra av sig om sällskap önskas.. Har inga direkta planer
16 jan. 2014 13:15
Tjenixen!

Jag sticker till Sydney den 19 Februari och ska vara i Australien/Asien i totalt 6 månader. Hör gärna av er om ni vill mötas upp, jag åker som alla andra här, helt själv, och tycker att det vore jätteroligt att möta upp någon från Sverige =)

Adda mig på FB om intresse finnes, Simba von Schnappenhaus är namnet där!

MVH//Daniel
Av Saraelm
16 jan. 2014 13:33
Jag gjorde nyss ett liknande inlägg och är sugen på att göra precis som du om det fortfarande är aktuellt!

Finns på facebook om du vill planera lite!
/ Sara Elmenzel
19 jan. 2014 18:44
Tjena!!

Jag åker till Sydney den 18e februari och sen får jag se vart det tar mig :) Min tanke är att jag vill jobba lite där först och sen resa vidare och varva dessa, men jag har inte planerat något mer utan är väldigt flexibelt i det mesta :)

Hör av er på facebook om ni är sugna på samma grej och kanske vill mötas upp där! Heter Emelie Sofie Andersson på facebook med samma bild.
22 jan. 2014 19:09
Hi! (I'm gonna write this in english, my computer dosen't have the swedish dashboard)

I'm in thailand right now, been here 2 months now and will stay for another 3 weeks :) I'm looking at flights to Sydney right now and will be there beginning of mars if you want to meet up ! Add me on FB and we'll go from there.

Linn Blomqvist

Kramisar
23 jan. 2014 14:51
Tja!

Jag åker runt i asien ca en månad i mars och drar efter det till australien med ett w&h visum, tänkte nog resa runt lite och dra på nåt surfläger innan jag stannar nånstans och söker jobb. Hade tyckt det var superkul om man var ett gäng, så om ni fortfarande är ute och luffar i april så hänger jag gärna med! :)