Reskompis Australien december 2017

31 dec. 2016 22:10
Visningar: 420
Hej! :)
Jag har planer på att åka till Austarlien i december 2017. Jag är ute i väldigt god tid,jag vet,men då inga av mina vänner vill/kan hänga med tänkte jag att jag skriver här o ser om de är någon som är sugen på att hänga med :)

Jag inga speciella planer änsålänge,jag vill bara upptäcka Australien,ta dagen som de kommer och ha kul! :)
Jag tycker de är viktigt att man "klickar" och kan lita på den/de man åker med så är du intresserad så skriv till mig här eller på Facebook "Petronella Östborn" :)
Av Hildas
1 jan. 2017 20:50
Hej! :) Läser nu mitt sista år på min utbildning till beteendevetare, men känner att jag vill upptäcka nåt nytt och bo utomlands innan jag börjar jobba. Har inte bestämt vart jag vill åka än, men har funderat mycket på Australien, verkar som ett jättehärligt land! :) Hade varit jättekul att åka med någon annan rolig person! :D Har du tänkt jobba eller mest resa? Har själv tänkt jobba, men gärna också göra kortare resor i landet :)
1 jan. 2017 21:35
Min tanke är att resa runt i landet men kan absolut tänka mig jobba :) skriv till mig på Facebook Petronella Östborn,så kan vi prata mer! :)
1 jan. 2017 22:47
Tjena, tänker själv åka till australien i höst och bo/jobba där ett längre tag, minst 6 månader är tanken. Så backpacka och jobba så att man kan vara borta längre. Tänker åka i oktober och vill gärna ha resesällskap.

Hör gärna av dig. :)
2 jan. 2017 12:24
Tjena , Har själv ochså planer att backpacka detta år, Men går utbildning nu och blir klar i juni med den Är rätt ny inom detta med att backpacka, Tänkte väl om man far att man blir borta ett halvår eller liknande och tar diverse jobb :) Hör gärna av er så kan man prata mer över facebook eller liknande
2 jan. 2017 15:29
Lucas3456 vad heter du på Facebook då? :) så kan vi snacka mer
Medlemmen har tagit bort svaret
12 jan. 2017 23:54
Citerat från Julialarss:
Hej! Är inne på min sista termin på gymnasiet nu och vill verkligen iväg! Har grubblat på flera olika länder och Australien står högt på listan! Hade isf tänkt jobba men även se så mycket som möjligt kanske röra mig uppåt vid den östra kusten. Har egentligen inte så mycket planerat förutom att uppleva så mycket som möjligt och röra mig från ett ställe till ett annat när man börjar känna för något nytt :) Skriv för all del om du vill smida samman våra idéer ;) heter Julia Larsson på Fb
Finns några som heter Julia Larsson. Har du något mer "kännetecken" på fb så man kan hitta dig. Vill gärna prata mer resplaner, Markus Timander heter jag. :)
18 apr. 2017 14:00
Hej!
Går sista terminen på ett gymnasium i Klippan och har planerat resa till Australien i 3 år.
Min pappa flyttar ner i Oktober så tänkte hänga på där. Har även flertalet australiensiska kompisar i landet lite utspritt som jag vill hälsa på, och ett bröllop att gå på i mars. Vill gärna fira nyår i Sydney, men annars vill jag se och uppleva allt. Planen är obestämd tid, men minst 6 månader.
Sugen? :)
6 maj 2017 10:36
Hej, mitt namn är Jasmine och jag vill jättegärna besöka Bali, Australien och NZ. Min plan är mest att besöka fina platser och njuta av allt( såklart lära mig att surfa också ).
Jag är öppen för det mesta jobb eller semester. Tar allt som det kommer!
Tänker mig att åka december/ januari om jag hittar någon som också vill ha ett äventyr och minne för livet. Älskar att resa och hitta på nya roliga saker, älskar spontant!