Reskompis australien

12 mars 2011 13:49
Visningar: 149
Hejsan! Är 21 år och letar efter en reskopis i ungefär samma ålder som vill ut och uppleva och backpacka! Tänkte åka till australien i maj och resa runt lite, men ingen av mina vänner har möjlighet så jag letar nu reskompis här eftersom jag inte vill vara helt själv.. Vill bara uppleva och åker dit jag har lust, eventuellt jobbar lite. Ingenting är skrivet i sten, är rätt flexibel :). hör gärna av er om det låter intressant! mail: (Logga in för att se e-postadress)
14 mars 2011 02:21
hejhej, ja e också ute efter en reskompis till australien, eftersom mina kompisar e as tråkiga :) haha, ja hade gärna åkte nu i sommar eller till hösten, hur länge hade du tännkt o stanna ? o vilka andra ställen skulle du vilja åka till efter australien i så fall?
14 mars 2011 05:27
hej va kul!
jag vill stanna minst två mån, men kan tänka mig att stanna längre beroende på hur det känns, kanske tänkte jobba lite isåfall! Men vet iaf att ja vill åka till NZ någonting oxå. Annars e ja ganska flexibel och vill bestämma typ på vägen vad som kommer hända så att man inte är så uppbunden. Har en avbokningsbar biljett till 13e maj som jag gärna utnyttjar.. det börjar klia i mina fingrar här hemma så jag vill komma iväg snart! :)