Reskompis Asien april/maj

25 mars 2017 07:47 (redigerad)
Visningar: 263
Hallå!
De senaste två månaderna har jag spenderat på resande fot i Asien och Australien. I mitten på april åker mitt resesällskap hem men jag känner mig inte riktigt klar än. Är inte jättesugen på att fortsätta resan själv så undrar därför om någon skulle vilja mötas upp runt den 18 april och hänga med mig i ca 2-4 veckor? Kan tänka mig i princip vilket/vilka länder som helst i Asien, är öppen för alla förslag!
Julia heter jag förresten, 21 år gammal från Örebro. Gillar att sola, bada, äventyra, festa och bara leva livet helt enkelt.
Hoppas vi hörs!
25 mars 2017 12:29
Hej Julia! jag letar reskompis från typ 9onde April. Då mina vänner lämnar mig för kalla Sverige, jag har rest runt en månad nu i Thailand men är verkligen sugen på Indonesien. Men är öppen för förslag. Lägg till mig på fb om du har lust. :) Cornelia utbult
4 apr. 2017 07:27 (redigerad)
Min reskompis åker hem nu med kort varsel i en planerad resa på 2,5 månad. Så blir nu lämnad ensam och är inte speciellt förberedd mentalt på att resa ensam och har aldrig gjort det. Så vore guld värt med sällskap!

Min resa var grovt planerad med 3 veckor i Thailand som är avklarade nu, sedan är det tänkt med Malaysia, sedan Singapore och sen över till Filippinerna några veckor innan jag måste vara hemma strax innan juni månad.

Är rätt flexibel och nyfiken på det mesta men Filippinerna är ett stort intresse för mig 😊

Jag är mest för att utforska och se saker, aktiviteter, snorkling m.m.

Finns på Facebook för kontakt. Andreas Eriksson där, från Borlänge.
5 apr. 2017 07:58
Hallå jag reser Asien nu också och befinner mig just nu i Burma. Den 19:e april åker jag till Singapore ett par dagar sedan tänkte jag fortsätta ner till Indonesien, kan man hitta er på Facebook kanske vi kan snacka mer där allihopa om ni är sugna på Indonesien ? :) /Emma
Av Mypis
5 apr. 2017 12:36
Hej! Jag är ute och reser nu och som det ser ut just nu flyger jag till Kambodja den 10 april, om det är ett land du skulle kunna tänka dig? Tanken är att vara där 1månad och efter det Vietnamn 2v som jag tänker just nu! Men är spontan och öppen för förslag!
/ My Blanca (på fb)
Av Irma1
5 apr. 2017 22:03
Hej! Jag heter Irma. Jag är ensam i bangkok den 28e april till 6e maj o är jätte gärna med någon!
Av Alidam
10 apr. 2017 08:23
Hallå där!
Mitt resesällskap åker hem på onsdag så efter det blir jag ensam. Jag har tänkt dra till Filippinerna. Om det lockar är du mer än välkommen att hänga på mig!
Hör av dig till mig på fb!
Ha det kanon! 😃