Reskompis Asien 2014

10 dec. 2013 12:30
Visningar: 226
Hey kids!

Jag letar efter någon (eller några) att planera och genomföra en Asien-resa med. Jag hade tänkt mig att vara borta ca två månader och vill åka i Mars 2014.

Jag upptäcker gärna Filippinerna, Bali och Thailand, men är absolut öppen för förslag! Jag vill ha hela paketet med resan: upptäcka nya platser, miljöer och människor, snorkla och kanske ta dykcert, sola, trekka, festa och bara leva!

Tycker du det låter som en shysst resplan? Hör av dig! :)
(fb: Matilda Ahlgren)

//Matilda
Av Lojs_e
10 dec. 2013 22:47
Hej Matilda!

Tycker planen låter hur shysst som helst! :)
Ca när i mars har du tänkt att åka? :) Jag har med tänkt att dra iväg och funderar på samma resmål som dig :)
Jag älskar att upptäcka och utforska nya ställen och miljöer, är framåt och äventyrar gärna! dyka står högt upp på lista över saker jag vill göra och funderar mycket på att passa på att ta dykcert också :)

// Louise
Av Manqo
13 dec. 2013 18:12
hej hej, om ni kan tänka er att åka tidigare så åker jag ner till Bangkok 28e januari, blir borta ca 3 månader :) planen är att ta dykcertifikat i Thailand och sedan åka till Indonesien och Filippinerna, kanske Burma om det hinns med! om våra vägar korsas kan vi ju kanske mötas upp någonstans, Louise Högren på Facebook eller (Logga in för att se e-postadress)

hojta om det låter intressant! :)
31 dec. 2013 11:14
Hej,

Jag är också inne på precis samma spår. Hade tänkt åka i slutet av februari och vara borta två månader.

Vill se nya platser, sola, bada, lära känna nya människor och bara ha det gött =)

/Emilia
14 feb. 2014 06:19
Hej igen!

Jag ska boka biljett ikväll (1600:- från oslo - bangkok). =) =)
Kommer åka runt den 5:e mars och vara borta 5-6 veckor och vill gärna också se filippinerna och thailand.
Ska ni iväg kanske man kan mötas upp där nere?

Ha en bra dag!
/Emilia