Reskompis/ar!

1 juni 2012 09:17
Visningar: 232
Hej! Jag är en glad tjej på 22 år snart som vill ut och resa i höst! I september eller oktober är jag fri från jobb och skola igen så jag vill åka till varmare breddgrader! Har alla förutsättningar men ingen att resa med. Har ej rest långtt och länge förut men velat göra det jättelänge och nu är det dags!

Mina krav är: varmare än Sverige, sen är jag öppen för alla äventyr!
min mejl är (Logga in för att se e-postadress)
Av Jennii
14 juni 2012 11:10
Hej! Jag vill också åka utomlands i höst!! men jag vill jobba utomlands för har tyvärr inte råd att bara resa runt. Men du vill bara resa eller? och inte jobba? :)
14 juni 2012 12:01
Hej!
Jag är också jättesugen på att resa iväg i höst. Har själv funderat på USA. Antingen resa runt till olika ställen där eller bila längs någon av kusterna. Är dock öppen för förslag om andra resemål :)

Vad känner du för? Vilka resemål och vad vill du göra? Hur länge har du tänkt vara borta?

/ Lisa
14 juni 2012 12:12
Jag vill åka utomlands till varmare länder och ser nu häruppe att jag skrivit fel. Först i oktober är jag fri att åka från Sverige. Jag har tillräckligt med pengar för att semestra i Thailand, Asien men om jag ska till Australien, USA eller liknande bör jag nog jobba också om jag ska vara där en längre tid. Helt ärligt skulle det vara skönt att åka på semester bara och ta det lugnt då jag jobbat i över två år för att komma iväg.

Jag vill vara ute från oktober till december, januari.

Vart vill du jobba Jennii, vilket land?
Lisajonsson, hur funkar det att ta sig in i USA och bila och så? Jag är mer intresserad av Asien och liknande just nu men är öppen för allt om det är intressant!
Av Miaege
18 juni 2012 12:19
Halloj Sofia!

Jag är också något galet sugen på att ut o resa i höst och det är Asien jag vill till. Hade velat åka mitten av september eller början av oktober och vara borta några månader. Hör gärna av dig så kan vi prata mer =)
21 juni 2012 22:13
Hej Miaege!

Jag åker gärna bort i oktober, måste bara fixa klart lite kurser och gärna göra högskoleprovet 15 okt men 16 oktober är jag beredd att åka iväg :) Såg på din sida att du vart ute redan, hur var det?
Jag är ivrig att komma iväg, önskar det var oktober nu !!!
Har en kompis som var i Asien 6 mån utan att jobba en enda dag, var väldigt billigt där.
Har du ngn mejl?
Av Miaege
23 juni 2012 22:14
Ah okej! Ja jag har varit ute lite grann, gjorde en drygt två månader lång praktik i Indonesien och det var hur coolt som helst! Och vill man leva billigt i Asien så är det verkligen inte svårt =) Min mail är (Logga in för att se e-postadress) , kan ju fortsätta snacka där :)