Reskompis April 2019?

15 aug. 2018 13:52
Visningar: 243
Hej!
Jag är en 19 årig tjej som alltid velat resa! Nu har jag fått någon grej för Asien och vill backpacka där i 2-3 månader i början av April nästa år! Skulle vara sjukt roligt att få med en eller flera härifrån och bara ha en resa för livet!
26 aug. 2018 22:54
Hej! Jag är 22 årig glad lätthanterlig tjej som också har planer på att resa i april nästa år. Jag hade tänkt först två veckor med min kille i Ryssland och kina och sedan fortsätta mot Asien men har ingen resekompanjon att resa med där. Skulle va superkul!
29 aug. 2018 09:00
Hej! Jag är sugen att resa i april 19 och vara borta ca 3 månader? :) är 26 år och har inte gjort någon längre resa än! Bor utanför Helsingborg :)
5 sep. 2018 11:27
Hej! Tog nyligen studenten och har också tankar på att dra iväg till Asien i vår! Har inga vänner som vill samma dock så därav skulle det vara superkul att åka med er :D Jag är från Stockholm!
Av Rojda
5 sep. 2018 20:09
Hej! Jag är en tjej på 26 år från Uppsala som tycker den här idén låter hur underbar som helst! Har aldrig heller gjort en längre resa eftersom jag har saknat sällskap men har länge velat resa genom vissa länder i Asien!
Av Asjodin
5 sep. 2018 22:26
Hej! ska troligtvis till Filippinerna i mars men mina kompisar kan bara var borta i en månad så jag tänkte fortsätta resa i april, har inte bestämt vart än men är lite sugen på att åka till Fiji, Malaysia eller något liknande!!
9 sep. 2018 18:54
Hej! Har också planer på att åka till Asien i mars/april nästa år och vara borta i 2-3 månader!! Destinationer jag har funderat på är Thailand, Kambodja, Vietnam, Filippinerna och Indonesien! Vet inte om jag har någon resekompis/-ar, någon som är sugen? 😍