Reskompis Alaska våren/sommaren 2016
Ett område som enligt mig är bland det finaste i världen. Så det skulle vara helt sanslöst roligt att hitta en natur och vandringsintresserad person som också skulle vilja åka dit. Jag hade tänkt mig fyra-fem veckor i maj-juni för det sägs vara den bästa tiden att åka på. Tveka inte på att höra av dig om minsta lilla intresse uppstår :D
Låter sjukt härligt!
Hade du tänkt att campa då, tält eller? Eller finns det alternativ? Skulle det vara dyrt tror du?
Älskar naturen och att vandra, även om jag inte haft tillfälle att göra det jättemycket. Bodde i Norge ett tag och ett drömresemål har alltid varit Nya Zealand. Alaska hade varit så coolt, ärligt talat!
Hade du tänkt att campa då, tält eller? Eller finns det alternativ? Skulle det vara dyrt tror du?
Älskar naturen och att vandra, även om jag inte haft tillfälle att göra det jättemycket. Bodde i Norge ett tag och ett drömresemål har alltid varit Nya Zealand. Alaska hade varit så coolt, ärligt talat!
Inlägget skrevs ju för rätt så länge sedan men tänkte kolla om nån av er fortfarande har planer? Har själv inte bestämt alls vart jag vill åka mer än att jag vill resa bort från Sverige så fort som möjligt! ;) Gillar att vandra och äventyr, inte jätteroad av att ligga på stranden i flera dagar. :)
Tja Fanny! Just nu är min plan att spara pengar och flytta till Kanada ett tag. Drar nog i maj. Om det skulle vara något av intresse så hör av dig! :)
Hej!! Jag är lätt på, jag bor just nu i Hemsedal, har ott här i två år tidigare, älskar att vandra och allt osm har med friluftsliv att göra. Har alltid varit sugen på Alaska! Så bara hör av dig :-)