Reskompis

3 maj 2017 20:52
Visningar: 389
Halloj!!

Söker en resglad kompis som har nära till skratt och vill resa vartsom! Weekendresor, USA resa, tågluffa... jag söker en tjej kompis ( eller flera, hur kul skulle det inte va om vi fick ihop ett tjejresgäng?! :D )
Du gillar att shoppa, festa, turista, o strosa runt, god mat!

Jag är en positiv tjej på 25 år och är en sprallig person som gillar mysiga hemmakvällar, samtidigt som jag älskar att va ute o festa! :) jag älskar verkligen att resa och nu när jag är singel vill jag passa på att njuta av livet till fullo! :)

Hör av er!! :)
Av Roxieee
4 maj 2017 13:20
Hej,

När har du tänkt åka? Jag är sugen på att åka på en weekendresa i juni, är väldigt flexibel med resmål. Skulle vara superkul om man fick ihop ett tjejgäng och dra iväg nånstans :D
4 maj 2017 14:54
hej jag hade kunnat tänka mig en weekend resa och sedan en lite längre resa, det hade kunnat vara jättekul att åka iväg med någon :)
Av Annam92
4 maj 2017 18:33
hej! en weekend med ett tjejgäng låter kul! jag åker gärna i slutet av juni :)
Av Rebbi92
4 maj 2017 20:03
Hej! va kul! :D lägg till mig på fb Rebecca Lundgren, blond sitter i ett fönster, så hörs vi mer där!
Av Jessi92
4 maj 2017 22:13
Hej! Låter perfekt!
Också nybliven singel och vill ut och äventyra! Just nu är jag bara allmänt resesugen så kan tänka mig att åka nästan var som, vore så kul att åka ett tjejgäng!
Vi kanske ska göra en resegrupp på fb elr nått och prata ihop oss?🙂
Av Roxieee
4 maj 2017 22:32
Citerat från Jessi92:
Hej! Låter perfekt!
Också nybliven singel och vill ut och äventyra! Just nu är jag bara allmänt resesugen så kan tänka mig att åka nästan var som, vore så kul att åka ett tjejgäng!
Vi kanske ska göra en resegrupp på fb elr nått och prata ihop oss?🙂
Det låter som en jättebra idé, Rebbi92 kanske kan fixa det (?), men här är en länk till min Facebook i alla fall om det skulle behövas: https://www.facebook.com/rebecka.sjoberg.7
8 maj 2017 15:46
Tycker detta låter hur trevligt som helst! Hade gärna åkt på en weekend-resa med ett gäng. Festa och äta god mat, se städer osv :D
Av Jessi92
8 maj 2017 21:44
Tjo alla resglada tjejer! Har alla här pratat med Rebecca om resa? Hörde av henne att de var ett gäng som skulle ses i Stockholm och planera detta. Nån som inte är från Stockholm och vill planera en resa v.26,27 elr en weekendresa i Europa närsom så hör gärna av er till mig på fb😊 Jessica Sjölin, samma profilbild som här😊
Medlemmen har tagit bort svaret
9 maj 2017 12:15
Citerat från Jessi92:
Hej! Låter perfekt!
Också nybliven singel och vill ut och äventyra! Just nu är jag bara allmänt resesugen så kan tänka mig att åka nästan var som, vore så kul att åka ett tjejgäng!
Vi kanske ska göra en resegrupp på fb elr nått och prata ihop oss?🙂
Hej! Jag har skickat meddelande till dig på Facebook 😊/ Maria Jogenfelt
10 maj 2017 18:43
Jag är också på något liknande :) Hör gärna av dig! :D >Citerat från Beatriice:
hej jag hade kunnat tänka mig en weekend resa och sedan en lite längre resa, det hade kunnat vara jättekul att åka iväg med någon :)
Av Linda92
11 maj 2017 09:24
Hej allihopa! Jag skulle också supergärna åka iväg i juli till något varmt ställe! Hur blev det har ni någon grupp på fb man kan gå med i?
16 maj 2017 17:36
Hej😃 Ingen som är sugen på alanya nu i maj? Sol bad fest shoppa m.m😃👍
16 maj 2017 19:10
Jag åker gärna i juli någonstans!
Av Jeser
16 maj 2017 19:43
Hej :) jag är sugen på att åka någonstans vecka 25. Är taggad på allt från solsemester till en mer äventyrlig semester :)
16 maj 2017 20:41
Citerat från Jeser:
Hej :) jag är sugen på att åka någonstans vecka 25. Är taggad på allt från solsemester till en mer äventyrlig semester :)
Jag med!! Är också ledig då! :D
18 maj 2017 12:33
Hej, Jag har semester i juli och åker gärna med på solsemester då alt weekendresor när som :)
Har ni planerat något :)
/Johanna