Reskompis?

11 jan. 2017 12:07
Visningar: 150
Är en kille på 20 år från Göteborg! Letar efter en skön reskompis till Australien!

Min tanke är att köpa en enkelbiljett i mitten av februari till någonstans i Australien! Har inte planerat exakt vart men vill se mycket av kontinenten och kulturen! Ser fram emot ett äventyr på resande fot!

Hörs av er & berätta era restankar så kanske vi kan dela upplevelsen!
11 jan. 2017 17:27
Tjena! Jag har nyligen kommit på att jag vill resa till Australien. Just nu så pluggar jag men tror att jag ska hoppa av och söka utbildning igen i höst. Så under mitt studieuppehåll så vill jag resa.

Just nu har jag inga direkta planer på hur en backpacker-resa skulle se ut, men jag ska prata med polare om hur deras vistelse i Australien var. Med resmål, jobb osv.
11 jan. 2017 17:37
Tjena! Ja va roligt!
Min tanke är att åka från Melbourne upp till Cairns på 1,5 månad & sen bege mig hemåt igen. Vill uppleva så mycket som möjligt på östkusten! :)
Citerat från Ollehansson:
Tjena! Jag har nyligen kommit på att jag vill resa till Australien. Just nu så pluggar jag men tror att jag ska hoppa av och söka utbildning igen i höst. Så under mitt studieuppehåll så vill jag resa.

Just nu har jag inga direkta planer på hur en backpacker-resa skulle se ut, men jag ska prata med polare om hur deras vistelse i Australien var. Med resmål, jobb osv.

Citerat från Ollehansson:
Tjena! Jag har nyligen kommit på att jag vill resa till Australien. Just nu så pluggar jag men tror att jag ska hoppa av och söka utbildning igen i höst. Så under mitt studieuppehåll så vill jag resa.

Just nu har jag inga direkta planer på hur en backpacker-resa skulle se ut, men jag ska prata med polare om hur deras vistelse i Australien var. Med resmål, jobb osv.
Av Kkkalle
11 jan. 2017 22:36
Inne på samma tankar som dig Kalle!! Kan vi snackar på Fb eller något? Länka gärna din profil
16 jan. 2017 07:35
Haha Kalle! Är i Australien nu kom och hälsa på mig 🤗🤗