Reskompis!

7 mars 2016 20:55
Visningar: 16
Hej! Jag vill ut och resa, och planen är väldigt suddig.
Jag har tänkt att jag vill resa i sluter på hösten 2016. Det finns så många länder jag vill se men kansle börja med resa runt i Europa eller kanske Asien. Om det finns någon som letar efter någon att resa med tveka inte att skriva. Jag är verkligen super öppen för vart och hur vi tar oss dit.
Min mejl är: (Logga in för att se e-postadress)
Så skriv så kan vi diskutera vidare!
Kram
8 mars 2016 18:26
halloj Carolina!

jag är en reseglad tjej som verkligen vill ut och resa, min plan ä inte heller den klaraste men jag skulle i alla fall vilja besöka Australien och uppåt där, sen skulle USA och tahland också varigt roligt. Mina vänner jobbar och har skaffat egna lägenheter och det är lite svårt att planera in med de. Jag som person är glad, posetiv, älskar organisation men också spontant och är väldigt fexibel, skika gjärna tillbaka ett medelande så kan vi kanske prata mera// Lisa :D
8 mars 2016 18:41
Hej! Jätte kul att du skrev. Jag skulle också vilja besöka Australien och USA jätte gärna. Men som sagt är planen ganska virrig.
Jag skulle gärna höras vidare och diskutera, min mejl är (Logga in för att se e-postadress) och min Facebook är Carolina Billros så kan vi skriva där