Reskompis 3 veckor nångång i jan/feb

Av Chatrin
21 dec. 2012 00:54
Visningar: 133
Hej hej! Jag söker reskompis ca 3 veckor nångång i januari/feb, vart spelar inte så stor roll, Men har funderat på indonesien!

Jag är 25år, äventyrlig, och lättsam, De jag vill göra är så mycket som möjligt!
Dricka en massa öl! inte se så jätte många kyrkor, de
må räcka med nån enstaka.. däremot se allt man måste se, dvs ta dom dära jag har varit här bilderna, dyka, gärna lära mej surfa, träffa nya spännande människor, vara lite vild och galen!

De du bör vara mer än ovan nämnt är orädd, framåt och spontan, nånstans mellan 20-35, inte ha så höga krav gällande boende och komfort..

Jag är öppen förförslag :-)
Av Ellenh
30 dec. 2012 10:44
Hej! Jag är också sugen att resa iväg under den perioden! Har tidigare backpackat i asien och älskade det!! Skulle absolut kunna åka dit igen, många ställen jag fortfarande inte sett tex indien, filipinerna. men är även öppen för andra ställen tex sydamerika.
Var i indonesien skulle du vilja åka? Jag var på Bali vilket jag ibte var särskilt förtjust i men där finns klart.många andra fina ställen!
Mvh Ellen
Ps. Ursäkta om min staving är fel jag kan av någon anledbibg inte se halva delen av texten jag skriver. Ds
Av Chatrin
3 jan. 2013 18:42
Hej hej!

jag har rest i både Indien och Filippinerna, Indien kan jag tänka mig igen men åker helst till något nytt ställe!
vad säger du om Burma eller sri lanka? Laos? :)
Av Chatrin
3 jan. 2013 18:45
Jag är också sugen på sydamerika! det var min första tanke, men jag tror man behöver mer tid på sej då? jag hade tänkt mej 3 veckor de är vad jag har kvar i semesterväg, men skulle kanske kunna ordna 5.. har du kollat nått på sydamerika? :)