Reskompis 25/6-2/7
Hej!
Jag gör ett försök här då det är kort om tid nu :)
Jag är alltså en glad och social tjej som vill komma iväg till solen! Sola, bada och bara ha det bra i en vecka :)
Jag är ledig och kan åka 25/6-2/7 och jag har tyvärr inte fått med några av mina kompisar detta datumet och det är ju lite trist att åka iväg själv...
För mig spelar det inte så stor roll vart vi åker så länge det är varmt och soligt!
Så är du i samma sits som mig och vill komma iväg till solen så hör av dig!
Mejla på: (Logga in för att se e-postadress)
/Sandra
Jag gör ett försök här då det är kort om tid nu :)
Jag är alltså en glad och social tjej som vill komma iväg till solen! Sola, bada och bara ha det bra i en vecka :)
Jag är ledig och kan åka 25/6-2/7 och jag har tyvärr inte fått med några av mina kompisar detta datumet och det är ju lite trist att åka iväg själv...
För mig spelar det inte så stor roll vart vi åker så länge det är varmt och soligt!
Så är du i samma sits som mig och vill komma iväg till solen så hör av dig!
Mejla på: (Logga in för att se e-postadress)
/Sandra
Hej!
Jag är en glad, social och rätt så okomplicerad kille som vill åka utomlands till värmen :)
Jag har semester nu men har inte fått med mig någon som kan hänga med.
Spelar inge större roll vart man åker bara det är varmt och soligt!
Är väldigt sugen på att åka iväg så om detta låter som att det kunde passa dig så hör av dig :)
/ Janne
Jag är en glad, social och rätt så okomplicerad kille som vill åka utomlands till värmen :)
Jag har semester nu men har inte fått med mig någon som kan hänga med.
Spelar inge större roll vart man åker bara det är varmt och soligt!
Är väldigt sugen på att åka iväg så om detta låter som att det kunde passa dig så hör av dig :)
/ Janne
Hej Sandra!
Jag har mejlat dig..
Jag har mejlat dig..