Reskamrater och bollplank för äventyrsresor/aktiviteter

23 feb. 2015 20:36
Visningar: 117
Letar reskamrater för äventyrsresor/aktiviteter

Är i 30 års åldern, jobbar som ingenjör i Göteborg och är rätt aktiv som person. Gillar att resa, skratta och att hitta på dumheter, tyvärr är jag smått allergisk emot gruppresor, guide (där det inte behövs) och röda rep får mig att oftast vilja kliva över dom=)

Av mina vänner så gillar de flesta ganska vanliga resor och aktiviteter och är det lite mer åt äventyrshållet så handlar det om rätt uppstyrda resor med gruppaktiviteter och lite mer innanför ramarna och “längs med stigen” (vilket så klart inte är fel, bara inte riktigt min grej).

Så letar folk som är lite mer på samma nivå, som kan ta en lätt packning och bara ge sig ut i allt och ingenting för att se vad tillvaron bjuder på eller som kastar sig ner i vattnet eller upp för en klippvägg när tillfälle ges, om inte annat bara för att byta idéer, inspiration och snacka lite.

Släng iväg ett pm på Facebook typ, finns som Léon Löwered

Letar just nu lite inspiration inför 2015-2016, någon som har ett bra tipps, högt som lågt?

Väl mött och ha en grym kväll :D
24 feb. 2015 16:08
Hej Leon

Jag vill gärna åka på roadtrip i sommar och inga av mina polare har pengar. Har du lust kan i styra upp något

Mvh

Anna

ps har inte facebook
24 feb. 2015 18:06
Tjena, jag är absolut inte helt anti.

Något speciellt du hade tänkt (gällande resmål osv)? Jag är nog på det mesta som är närmare eller längre bort än centraleuropa.

Körde en roadtrip på island förra året, packade en bil full med käk, ett tält (så att man var mindre styrd av boende ifall något sket sig) så åkte vi bara runt och gjorde allt dumt som föll oss in. Helt underbart sätt att resa.