Reskamrat till australien hösten 2011 sökes!! :)

5 apr. 2011 23:52
Visningar: 308
Hej! Jag är en reseälskande och spontan tjej som har bestämt sig för att fly landet i höst när jag har tagit studenten. Dock verkar ingen av mina vänner ha samma planer, men då jag redan är fast bestämd att jag ska resa så söker jag istället efter härliga och likasinnade människor här :)

Jag är öppen för de flesta resemålen, men har främst riktat in mig på australien där jag vill se och göra ALLT! Jag vill än en gång se kända och vackra platser, exotiska djur, jag vill träffa människor, äventyra, festa och bara njuta av livet!

Jag har funderat på att åka med någon hjälporganisation, så som 'work and travel', men skulle lika gärna kunna skita i det och fixa allt själv.

Om det låter intressant får ni gärna skriva ett mejl till mig på: (Logga in för att se e-postadress)

Ha det bra!
Av Diiana
8 apr. 2011 19:31
Hi dear!

Jag har precis som du tänkt åka till Australien till hösten eller nu till sommaren, men jag tror de blir hösten, kommer också ta studenten i år (har längtat så jäääkla mkt till den dagen).
Men jag har inte heller någon som vill åka med mina kompisar ska läsa vidare... :(.
Hör gärna av dig! :P

Hälsningar
Diana
16 juli 2011 07:48
jag är 99,9% säker på att jag kommer boka biljetter snarast och dra ner till australien/nya zeeland i början på november!! mina vänner här hemma är så sega så drar själv!! ?