Thailand
Tonka69,
26 nov. 2018
Updaterad av Tonka69
för 5 år sedan
Tänkt åka 2 veckor till Thailand nu i början av dec men vill ha tips på vars man ska åka har hört många säga Krabi är bra i dec har ni nå bra tips ??? ... Tonka69: >Citerat från Toande:
>jag håller med föregående talare , åk till koh lanta , o bo på klong dao , går bra göra dagsutflykter el par ...
Turkiet
Samip,
13 jan. 2013
Updaterad av Satuk
för 11 år sedan
Ska åka till Turkiet Kusadasi i vår (i början av Maj). Vädret, maten, folket.. Stranden..?? Tips välkomnas, tack. ... Celik: Hallå :)
Kul att du ska åka dit :D Ja, du behöver då inte sakna stränder, vattenparker, shoppinggator, barer, goda restauranger eller upplevelser! Det finns en mindre stand ...
Egypten
Keka42,
30 nov. 2010
Updaterad av Keka42
för 13 år sedan
Researrangör Apollo, Hotel Marina Lodge Resort
Dykarrangör Colona divers
Länk:
http://www.vimeo.com/17331484
... Marulk: underbara bilder - som vi längtar tillbaka. dessvärre blev vår årliga resa inställd i våras men redan inbokad till nästa vår. drömmer oss tillbaka med dina vackra bilder . ...
Thailand
Alexa_b,
29 aug. 2011
Updaterad av Alexa_b
för 13 år sedan
Hur har ni bokat era Thailandsresor?
Bokar ni charter eller via lågpris-sajter?
Har någon bokat via supersavertravel.se?
För och nackdelar?
Vad behöver man tänka på i förväg?
Ska man ta sprutor?
Annat? ... Cajsawarg: Sawasdee kha!
Vi åker alltid regulärt och bokar flyg direkt med Thai ...
Dominikanska republiken
Simplyclever,
1 maj 2011
Updaterad av Hawaii
för 13 år sedan
Som rubriken lyder, är det möjligt för mig att boka en charterresa med t ex Virgin Holidays, i storbritannien? Eller har de begränsingar som hindar icke-britter att resa med dem? Har just nu hittat ett skitbra pris till Dominikanska republiken..
Någon som vet?? ... Hawaii: Så vitt jag vet så kör ...
Updaterad av Nisse2ears
för 14 år sedan
Amerikaner har tydligen inte så värsta bra jämförelse-sidor som vi har. De visar svindyra priser jämfört med våra. Jag märkte dock att man på vissa (om inte alla) svenska rese-sidor kan jämföra priser för resor utanför Sverige, dvs från t.ex. USA till Frankrike. Betyder det att jag skulle kunna ...