Resesällskap till Japan
Hej,
Jag planerar på att åka till Japan någon gång under nästa år (troligtvis april-maj men kan även bli senare) och undrar om någon är intresserad av att slå följe åtminstone ett par dagar?
Min nuvarande plan är att besöka Tokyo, Kyoto och Osaka men kanske även Kanazawa och Hiroshima samt andra städer som kan vara av intresse.
Är det någon som planerar att resa till Japan under den tiden och vill ha sällskap?
Mvh
Thomas
Jag planerar på att åka till Japan någon gång under nästa år (troligtvis april-maj men kan även bli senare) och undrar om någon är intresserad av att slå följe åtminstone ett par dagar?
Min nuvarande plan är att besöka Tokyo, Kyoto och Osaka men kanske även Kanazawa och Hiroshima samt andra städer som kan vara av intresse.
Är det någon som planerar att resa till Japan under den tiden och vill ha sällskap?
Mvh
Thomas
Hej!
Jag har med planer på att åka ner till Japan med :) . Jag var i Japan i Tokyo 2016 på sommaren och är intresserad att åka ner igen och det skulle vara trevligt att ha någon att åka med. Dom städerna du vill åka till är jag också jätte intresserad av att åka till :)
Jag har med planer på att åka ner till Japan med :) . Jag var i Japan i Tokyo 2016 på sommaren och är intresserad att åka ner igen och det skulle vara trevligt att ha någon att åka med. Dom städerna du vill åka till är jag också jätte intresserad av att åka till :)
Hej! Absolut, vore riktigt kul med lite sällskap! Jag skulle som sagt vilja åka under våren men är flexibel kring när. Finns det någon tid som passar dig bäst?
Citerat från Tsigvardsson:
Hej! Absolut, vore riktigt kul med lite sällskap! Jag skulle som sagt vilja åka under våren men är flexibel kring när. Finns det någon tid som passar dig bäst?
Okej 😊 Hej! Absolut, vore riktigt kul med lite sällskap! Jag skulle som sagt vilja åka under våren men är flexibel kring när. Finns det någon tid som passar dig bäst?
Jag kan faktiskt när som helst men Maj skulle inte vara helt fel för då är det ganska varmt i Japan och det är alltid trevligt.
Ursäkta sent svar, fick inget meddelande om att du hade svarat. Jag hade tänkt sent april tidigt maj så det passar nog bra. Jag vill dock avvakta och se hur det blir med mitt jobb innan jag kan med full säkerhet om det blir någon resa (jag är konsult och väntar på om jag får fast tjänst eller inte). Kommer troligtvis att få svar någon gång kring nyår som senast.
Okej. Så kan det vara ibland, hör av dig när du vet om läget :) . Sorry att det tog tid innan jag svarade