Resesällskap sökes
Jag planerar att åka på en backpackresa from januari 2020 och vara iväg ett par månader. Har inget resesällskap som det ser ut just nu. Är sugen på Sydamerika eller Australien. För mig är det viktigt att känna trygghet med den jag reser med att ha något första boende bokat och sen se vart resan tar en och vara spontan i det som man tycker är roligt att hitta på, helst kvinnligt sällskap. Jag tycker om att vara aktiv under resan, att träffa nya människor och kulturer. Har långrest till Asien tidigare men då tillsammans med sällskap jag kände sedan tidigare. Tycker om att festa men föredrar ett resesällskap som är i min ålder som inte bara har fokus på det. Aldrig rest ensam. Med vänlig hälsning Elin
Hej Elin!
Jag heter Evelina och är 24 år gammal. Bor just nu i Kalifornien och backpackade i våras i Asien. Planerar Australien och NZ från och med oktober-början på januari. Kommer att åka med en annan jämnårig svensk tjej som det ser ut just nu men är öppen för fler som sällskap. Hör av dig om det låter intressant att åka redan nu i höst!
Jag heter Evelina och är 24 år gammal. Bor just nu i Kalifornien och backpackade i våras i Asien. Planerar Australien och NZ från och med oktober-början på januari. Kommer att åka med en annan jämnårig svensk tjej som det ser ut just nu men är öppen för fler som sällskap. Hör av dig om det låter intressant att åka redan nu i höst!
Hej! Det låter väldigt intressant! Jag tänker också kring i samma banor att resa runt :)
Hej! Jag går också i tankarna på att åka iväg i vinter några månader, kan dock inte bestämma mig för vart. Har också kört Asien tidigare, så det lutar mot Australien och/eller Sydamerika. Roadtrip genom USA hade också varit något, men då blir det nog en liten annan budget 😄