Nordkorea
Lavin,
20 feb. 2007
Updaterad av Lavin
för 17 år sedan
Är en man i medelåldern, söker en resekompis för en gruppresa till Nordkorea 10-17 April dels för att dela upplevelser med och dels för att dela rum med för att slippa betala enkelrumstillägget. Preliminärt har jag tänkt att flyga British Airways till Peking den 8 April, framme i Peking den 9 ...
Updaterad av Turistspel
för 16 timmar sedan
Hej på er globetrotters!
Jag satt och funderade på forum där man kan hitta resehungriga människor och vad passar då bättre än det här?
Jag och min bror har efter många om och men skapat ett sällskapsspel för alla som älskar att resa och (host) ha rätt.
Spelet heter Turist och finns att ...
Asien
Timmiep,
27 okt. 2024
Updaterad av Erik777
för 1 dag sedan
Hej!
Vi ska resa till Kuala lumpur över nyår, 2 barn 10 och 13 ska med. Någon som har tips och erfarenheter på nyårsafton som passar en familj? Vi är ute efter en restaurang som ligger centralt som vi antingen stannar på över tolvslaget, alternativt beger oss ner till Twin Towers om det ...
Vietnam
Cekblad,
15 nov. 2024
Updaterad av Worldofmarie
för 1 dag sedan
Vill höra om någon har erfarenhet av att sitta längst bak på längre flygningar? Fördelar/ nackdelar?
Thailand
Persson76,
25 nov. 2024
Updaterad av Persson76
för 2 dagar sedan
Hej,är det någon som bokar resor mellan öar med Direct ferries.?
Vi skulle behöva boka en båt mellan phi phi till koh lipe nyårs helgen i år
Updaterad av Worldofmarie
för 3 dagar sedan
Hej!
Nån som flyget med KLM med ekonomi biljett?
Vad gäller egentligen ang incheckad stor väska, ingår 23 kg väskan i priset, eller måste man betala extra för den?
Och hur hårda är just KLM om man har lite extra kg i vikt?