Resesällskap februari/mars

3 dec. 2015 20:37
Visningar: 62
Hallå! Jag är sugen på att åka iväg nånstans (läs: solen) i februari och mars eventuellt längre. Just nu går tankarna till Asien. Backpack Kina, Japan, Bali, Malaysia, Kambodja och Filippinerna. Men har även haft tankar på Sydafrika. Funderat lite på volontärarbete med. Som sagt är det inte några spikade planer. Vill mest bara iväg nånstans. SÅ nu undrar jag om någon har liknande tankar och vill ha resesällskap?!

Eleonore
4 dec. 2015 13:41
Hej! Jag har också gått i dom tankarna. Dock hade jag kanske tänkt mig centalamerika/ karibien. Skulle dock kunna tänka mig asien också. Jag har inte heller spikat något då jag måste se om jag kan spara ihop tillräckligt till resan. Vilken budget har du? är lite osäker på hur mycket man behöver. :)

Sirin
7 dec. 2015 15:02
Hej Eleonore! Jag går också i de tankar du gör jag vill helt enkelt iväg till värmen! Jag vill åka runt och se roliga saker, sola och bada, träffa härliga människor och bara ha världens roligaste tid tillsammans helt enkelt! Jag slutar jobbet 20onde februari och sen är jag redo att dra när som!
Hoppas vi hörs av.
/Emilia
8 dec. 2015 17:30
Hej Eleonore! Jag tänker också åka någon gång i Feberuari! Mina planer existerar ännu inte men det jag vet är att jag vill sola, snorkla, festa, träffa nya människor och se naturen! Hör gärna av dig! :)
8 dec. 2015 21:18
Hejhej! Vad kul att ni ska resa i februari/mars! Jag har själv inte några direkt spikade planer utan är öppen för nya förslag och idéer. Jag skulle vilja uppleva Bali och Singapore, Nya Zeeland och är även lite nyfiken på Australien.Jag kan tänka mig lite ströjobb under resans gång, vill gå en surfkurs, men viktigast av allt; möta nya människor och ta det lite som det kommer längs resans gång! Den kompis som jag tänkt resa med kan åka först i sommar, och jag känner att jag inte riktigt kan vänta så länge på att komma iväg! Jag kommer dock att kunna åka först i början av mars pga jobb! Är resan spikad till just i början av februari? :) Chattar gärna mer på fb; Stephanie Grubeck
10 dec. 2015 12:33
Hej alla! Vad kul att där är fler som vill iväg! Jag har pratat med två andra tjejer och vi har bestämt oss för att boka en biljett till Indien i mitten av februari. Efter det är det inte så mycket bestämt. Vi ska ta det lite som det kommer. Budgeten är på ungefär 25000 utan biljett, försäkring, vaccin osv. Om det är någon som tycker det låter kul så hör bara av er och häng med! Eleonore Löfgren på facebook! :)