Resesällskap Australien/Asien vinter
Hej! :) :)
Jag letar efter en reskompis till Australien/Asien nu i vinter!
Jag tänkte åka iväg i början av januari, planen är då att hinna spara ihop pengar till resan. Jag kommer inte jobba nånting utan bara resa i ungefär 3 månader. Mina planer är iallafall att åka till Australien å köra östkusten, även åka till Asien där jag vill besöka Vietnam, Kambodja, Filippinerna. Egentligen spelar det inte så stor roll vart jag hamnar bara jag får en rejäl upplevelse :D
Om det är någon som är på samma bana som mig skriv till mig på facebook Amanda Wiberg så kan man diskutera mer där :D
//Amanda
Jag letar efter en reskompis till Australien/Asien nu i vinter!
Jag tänkte åka iväg i början av januari, planen är då att hinna spara ihop pengar till resan. Jag kommer inte jobba nånting utan bara resa i ungefär 3 månader. Mina planer är iallafall att åka till Australien å köra östkusten, även åka till Asien där jag vill besöka Vietnam, Kambodja, Filippinerna. Egentligen spelar det inte så stor roll vart jag hamnar bara jag får en rejäl upplevelse :D
Om det är någon som är på samma bana som mig skriv till mig på facebook Amanda Wiberg så kan man diskutera mer där :D
//Amanda
Hej Amanda!
Jag planerar att göra en liknande resa. Har lagt till dig på Facebook :)
Jag planerar att göra en liknande resa. Har lagt till dig på Facebook :)
Hej Amanda :) jag har skrivit till dig på Facebook. Kolla inkorgen för annat, :) kram Jennie
Hejsan! Vi har väldigt lika planer och jag har skrivit till dig på fb :)