Updaterad av Mipec
för 8 år sedan
Hej tänkte kasta ut en fråga här
det är så att ja å min tjej kollar resa till sommaren närmare bestämt i juli
vi ska vara borta i 2veckor
har kollat bali och thailand men är öppna för alla resmål
Vi vill backpacka så resort eller charter/all inclusive är inte intressant
Nu till frågan, Vart ...
Updaterad av Jesperw
för 15 år sedan
Hej,
Har inte bokat nån resan än till juli, brukar annars vara tidigt ute, känner att tiden rinner iväg för att kunna fixa allt själv med billiga reguljära flygbiljetter osv.
Så tar gärna emot tips hur man snabbt snickrar ihop nåt, antingen själv el med hjälp av resebyrå. Vi vill inte ha nån ...
Updaterad av Worldofmarie
för 3 år sedan
Hej
Vi har egentligen tänkt resa till Indonesien nästa sommar. Covid läget där just nu är ju horribelt och man vet ju inte vad som händer kommande halvår. Om det nu skulle vara så illa att det inte går att resa dit nästa sommar, behöver vi förslag på andra resmål.
Fokus är sol & bad, men ...
Thailand
Grebob,
15 jan. 2020
Updaterad av Helene63
för 4 år sedan
Hej!
Jag och min familj planerar en resa i slutet av juli och har fastnat lite extra för Thailand. Vi har kollat på Rayong och Koh Samet.
Är det någon här ute som brukar åka till Thailand på sommaren och vet hur vädret brukar vara i juli månad? Om vi vill sola och bada, är det helt fel resemål ...
Updaterad av Jonas73
för 6 år sedan
Hej,
Ännu en sådan tråd!
Jag och sambon är ute efter att resa i två veckor till en månad i sommar, vi skulle vilja börja resa någon gång i början av juni och vara hemma senast strax innan början av juli. Givetvis går det tänja lite på gränserna.
Vi är denna gången ute efter något billigare ...
Indonesien
Vilhem,
5 juni 2018
Updaterad av Lett_o_resglad
för 6 år sedan
Tjena,
Jag har tänkt åka till Bali under perioden 10-24/7 2018. Jag har hittat flygbiljetter, och ska snart även boka hotell så fort jag vet exakt vart och hur länge jag vill bo på de olika platserna.
Ubud är huvuddestinationen, är ute efter att se häftiga ställen, njuta deluxe och även ha ...