Resekompis till spännande upptäcktsresa i centralamerika/Karibien?

23 nov. 2017 18:05
Visningar: 341
Jag söker en eller flera kompisar som är sugna på att resa västerut i februari. Tänker mig mexico, centralamerika och/eller karibien. Jag är en hyfsat resevan person som älskar äventyr, att upptäcka saker och platser, kultur, NATUR, vandring, fotografi och dykning/snorkling. Klarar av någon dag på stranden också emellanåt! Går du i samma tankar hör gärna av dig så kanske vi kan planera hela eller delar av resan tillsammans! Jag är tyvärr ej miljonär, så resan blir i backpacker-anda! :)
Tänker mig mellan 6-8 veckor!
1 dec. 2017 20:24
Hej Malin! Jag har samma tankar om resa efter januari 😊 hur långt har du kommit i planeringen?
Medlemmen har tagit bort svaret
3 dec. 2017 20:59
Citerat från Lspringfeldt:
Hej Malin! Jag har samma tankar om resa efter januari 😊 hur långt har du kommit i planeringen?
Hej! Det blir en resa från Mexico-Panama med MYCKET plats för flexibilitet och avstickare. :D Tänker inte att jag hinner besöka/stanna i samtliga länder på vägen men har kollat ut några som verkar passa mina intressen t ex guatemala, belize och costa rica :) Det blir avfärd ca 6 februari och hemfärd ca 17 mars! Åker förmodligen ihop med en svensk kille som jag "träffat" här på reseguiden.. :) Om det är något du vill haka på kan du väl skicka ett pm annars får du ha en fin resa! :)
Av Cat777
20 dec. 2017 10:13
Hej!

Vad har ni för planer i Mexiko och hur länge är ni där? är sugen på att åka dit i Februari :)
8 feb. 2018 23:45
Hej! Jag åker till Guatemala 11 mars, du är inte där då eller? :D
19 feb. 2018 04:42
Hej! Jag befinner mig i Costa Rica nu men ska åka Nicaragua - el Salvador - Honduras nästa vecka! Någon av er som är här/där då?
/Mikaela