Panama
Skanevit,
16 jan. 2017
Updaterad av Skanevit
för 7 år sedan
Hej alla backpackers!
Jag är en kille på 20 år som ska dra iväg till Centralamerika med ett par vänner. Vi kommer vara i Panama City i början av april och sedan hade vi tänkt att fara vidare till Bocas Del Toro. Är det någon annan som ska till Centralamerika samtidigt? VI ska vara borta i cirka ...
Panama
Acegirl,
3 juli 2015
Updaterad av Acegirl
för 9 år sedan
Kikar på en resa som känns lite dyr, https://www.explore.co.uk/index.php?option=com_zenholidays&view=static&format=pdf&id=55&vid=670 Panama-Guatemala 31 juli-24 aug, typ 2000 pund och flyg kostar sisådär 10 lax+. Jag kikar dock även på en stadsresa till Panama, man kan åka en full transit Panama ...
Panama
Silke_88,
29 sep. 2013
Updaterad av Kehan
för 11 år sedan
Äventyrsresa till Panama. Vem är sugen? Förslagsvis 14 dec - 7 jan. Inga planer ännu men i princip gäller 2-3 dgr i Panama City runt nyår, annars ut och upptäcka á la backpacker style. Budget ca 20.000 sek.
Panama
Micke208,
28 feb. 2013
Updaterad av Zbyko
för 11 år sedan
Hallå hallå!
Någon som är sugen på att hänga på till Panama eller Costa Rica i april?
Tänker mig runt 2 veckor med massa sol, bad, snorkling, kolla på konstiga djur i djungeln, köpa kokosnötter på San Blas och sånt. Jag är 36 år, kille och åker från Gbg.
Hör av er om det låter intressant!!
...
Panama
Zbyko,
25 apr. 2013
Updaterad av Zbyko
för 11 år sedan
Vi är två killar i ålder 54, 46 som ska till Panama, Costa Rica, Nicaragua, Honduras via Miami
Vi flyger den 7 november från Berlin via Miami till Panama sedan resa genom de länderna till Honduras
Från Honduras flyger vi 25 november via Miami tillbaka
Flyg resan tur/retur 4300 kr plus ...
Panama
Seglarna,
7 mars 2013
Updaterad av Seglarna
för 11 år sedan
hej,
vi är ett glatt par i 30 resp. 28 års åldern som för tillfället befinner oss i Panama. Om ca 1 månad planera vi att börja vår seglats över stilla havet med stopp på galapagos, franska polynisien, tonga, fiji m.m Vi söker folk som vill hänga med som besättning under hela eller delar av ...