Resekompis till ett varmt ställe jan e feb??
Vi är två tjejer som vill utomlands vi vet ej var det längsta vi har kommit fram till är att det ska vara varmt och biiiilligt. Vår Eng är ok men om någon som kan bra Eng kan hänga på vore det ännu bättre. 1eller fler tjejer spelar ingen roll bara kul att lära känna nya människor.
Vi vill åka snarast utomlands. Vi båda är jätte trevliga tjejer lätt o ha göra med 24-26år....
Vi vill åka snarast utomlands. Vi båda är jätte trevliga tjejer lätt o ha göra med 24-26år....
Skulle Thailand vara något för er?
Hej! Jag vill åka till värme i februari och vara borta 1-2 veckor. Någon som har inte åker iväg än?
Hej,
Flyger ner från NY till Karibien den 2:ra Mars, täkte fara runt i cirka 2 veckor innan jag flyger tillbaks till USA. Jag har inte bestämt destination än, men det lutar åt backpackning i Mexiko och Belize(varit i Mexiko och dör för att åka tillbaks). Säg till om du/ni är intresserade av att hänga ihop någon/några dagar:)
Flyger ner från NY till Karibien den 2:ra Mars, täkte fara runt i cirka 2 veckor innan jag flyger tillbaks till USA. Jag har inte bestämt destination än, men det lutar åt backpackning i Mexiko och Belize(varit i Mexiko och dör för att åka tillbaks). Säg till om du/ni är intresserade av att hänga ihop någon/några dagar:)