RESEKOMPIS TILL BALI ASAP!

24 mars 2017 01:31
Visningar: 269
Tjenis!!!

Befinner mig i Australien, Sydney rättare sagt sedan 5 månader tillbaka. Är så fruktansvärt less på att trampa på samma ställe och är så sugen på att dra till Bali 3-4 veckor och resa runt. Dock så är ju minnen bäst när de delas, så letar efter någon skoj figur att åka med! Siktar på att åka runt mitten av April. Ingrid heter jag förresten, är soon to be 23 år från Uppsala! Är lättsam, kan knäcka kanonbra skämt och älskar såklart att resa. Dra iväg ett mail eller skicka ett fb meddelande, hoppas vi hörs snart!

Ingrid Björnlund

(Logga in för att se e-postadress)
25 mars 2017 12:32
Hej! Mina vänner lämnar mig runt den 9onde april här i Thailand. Och jag är sugen på att stanna och åka till Indonesien, är det specifikt Bali du vill till eller lite runt om också. Hör av dig till mig på fb om du vill. Cornelia utbult
27 mars 2017 15:56
Hej tjejer! Jag kommer landa i Lombok 6/4 och vill ha nån att resa med ca en månad i Bali! Min nuvarande kompis ska möta sina kompisar hemifrån och dom vill inte resa runt så bestämmer mig för att flyga solo. Skulle vara kul att höra från er och prata lite😊 Skicka gärna på fb så ser jag snabbare:)
Av Linddah
9 apr. 2017 13:45
Citerat från Corneliautbult:
Hej! Mina vänner lämnar mig runt den 9onde april här i Thailand. Och jag är sugen på att stanna och åka till Indonesien, är det specifikt Bali du vill till eller lite runt om också. Hör av dig till mig på fb om du vill. Cornelia utbult
Hej mina vänner lämna mig med. Vart befinner du dig? Ska vi mötas upp?
Medlemmen har tagit bort svaret