Resekompis till Asien/Europa 2022

1 feb. 2022 18:47
Visningar: 236
Hej!
Jag är en tjej som fyller 20 år i år som vill ut och resa. Jag gör klart värnplikten i mitten av Juni och därefter har jag ingen riktigt bestämd plan. Många kompisar pluggar eller har fått fast anställning, därför undrar jag om det finns någon/några som kan tänka sig att resa runt. Kan tänka mig att resa både i sommar och i höst/vinter och både i Europa och Asien (är öppen för förslag helt enkelt)
Om någon har samma plan får ni jättegärna höra av er här eller på instagram!
Instagram: llisanderssoon
Av Zilan
8 feb. 2022 23:26
Hejj, gör också lumpen just nu och är lite på samma spår. Vill till Asien, främst Thailand eller Indonesien och backpacka efter lumpen. Vart gör du lumpen?
Av Zilan
8 feb. 2022 23:27
Är en tjej förresten, inte lyckats fixa profilbilden än haha.
16 feb. 2022 17:32
Citerat från Zilan:
Hejj, gör också lumpen just nu och är lite på samma spår. Vill till Asien, främst Thailand eller Indonesien och backpacka efter lumpen. Vart gör du lumpen?
Jag gör lumpen på Lv6, ska vi snapa istället?
19 feb. 2022 12:23
Hej!! Jag är också inne på samma spår som dig. Planerar att resa iväg till hösten i några månader. Min dröm har länge varit sydöstasien, så dit har jag tänkt att ta mig. Jag funderar även på syd/central-Amerika. Men jag kan verkligen tänka mig åka vartsomhelst där det finns sol och värme. Vill främst göra en backpack resa, leva så billigt som möjligt och upptäcka så mycket det bara går🤩
19 feb. 2022 15:29
Citerat från Iisabellee:
Hej!! Jag är också inne på samma spår som dig. Planerar att resa iväg till hösten i några månader. Min dröm har länge varit sydöstasien, så dit har jag tänkt att ta mig. Jag funderar även på syd/central-Amerika. Men jag kan verkligen tänka mig åka vartsomhelst där det finns sol och värme. Vill främst göra en backpack resa, leva så billigt som möjligt och upptäcka så mycket det bara går🤩
Verkligen samma!! Vad heter du på snap?☺️
26 feb. 2022 01:54 (redigerad)
Hej. Jag och en polare är inne på typ samma, att åka till Europa/Asien till sommar eller in på hösten(Vi är 00or). Vi är öppen för typ allt, helst nånstans varmt :).
10 maj 2022 14:19
Hej!! Planerar ni fortfarande? Jag är inne på samma spår som er och har länge velat backapacka genom Asien och se och uppleva så mycket så möjligt i några månader🤗🤩
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret