Resekompis thailand nu?
Hej.. mitt resesällskap fick plötsligt förhinder sååå tänkte kolla om någon sitter i samma sits som ja.. vill boka en sista minuten resa till Thailand i veckan?
36 årig tjej så söker endast tjej som sällskap ålder spelar mindre roll. tänkt åkt från Arlanda.. eller om någon är redan nere runt Krabi/Phuket, kho lanta, ao Nang som man kan möta upp där nere=)
36 årig tjej så söker endast tjej som sällskap ålder spelar mindre roll. tänkt åkt från Arlanda.. eller om någon är redan nere runt Krabi/Phuket, kho lanta, ao Nang som man kan möta upp där nere=)
Jag o Blobas i andra trådar har hittat varandra här igår och åker troligtvis ut på Lörd 24/2 från Landvetter till Krabi. Reservflight Landvetter-Phuket Fredag kl 1155. Vi åker 2v och har ett öppet schema. Sovplats finns hemma hos mig 30 min från flygplats både ut och hem om det behövs :)
Citerat från Mange_80:
Hej! Vilket flygbolag åker ni med? Tänkte kolla om det finns biljetter kvar. Skulle va skönt att komma iväg
tui.... Men kolla www.sistaminuten.se
Hej! Vilket flygbolag åker ni med? Tänkte kolla om det finns biljetter kvar. Skulle va skönt att komma iväg