Resekompis Sydostasien i typ.... mars?
HEJ. jag är trött på sverige och har bestämt mig för att jag klarar inte av att vara här hela vintern. behöver därför ta mig här ifrån, men behöver först tjäna lite mer pengar på mitt underbetalda jobb. så jag tänker kanske februari-mars typ. thailand, kambodja, laos, vietnam. har inte gjort så mycket research så vet inte riktigt vart jag vill, är därför öppen för förslag. men det känns väl som att det är dom länderna som är "standard asien-resan" på nåt vis ändå. låter bra nog för mig. vill ta dykcert och gå på full moon party. och massa mer såklart. men vill först och främst ha nån att resa med. vågar inte göra det själv.
är tjugoett, kommer från dalarna men flyttade till stockholm. trivs väl, men är inte helt såld. ännu ett skäl till att sticka iväg. är ganska enkel att ha och göra med ändå tror jag. bara jag får sova någorlunda och äta med ganska jämna mellanrum. vet inte vad jag ska säga mer, vet inte hur man gör sånt här. söka efter kompisar. hoppas i alla fall någon tänker i mina banor och skulle vilja slå följe. skriv till mig någonstans tack. här, facebook eller (Logga in för att se e-postadress) :)
är tjugoett, kommer från dalarna men flyttade till stockholm. trivs väl, men är inte helt såld. ännu ett skäl till att sticka iväg. är ganska enkel att ha och göra med ändå tror jag. bara jag får sova någorlunda och äta med ganska jämna mellanrum. vet inte vad jag ska säga mer, vet inte hur man gör sånt här. söka efter kompisar. hoppas i alla fall någon tänker i mina banor och skulle vilja slå följe. skriv till mig någonstans tack. här, facebook eller (Logga in för att se e-postadress) :)