Resekompis sökes till Thailand
hej
Jag börjar få ett sug efter Thailand nu och det hade varit trevligt att få nån med mig :)
Jag hade tänkt att festa en del och bara njuta av livet så om det är nån som är intresserad så är det bara att höra av sig
Jag börjar få ett sug efter Thailand nu och det hade varit trevligt att få nån med mig :)
Jag hade tänkt att festa en del och bara njuta av livet så om det är nån som är intresserad så är det bara att höra av sig
Go morgon ! jag skulle okså vilja åka till thailand och fest . jag tänkte åka nästa vecka hur funkar de ? mvh thore
Go morgon ! måste du va hemma den 7 mars ? går de att åka en vecka till thailand ?
mjaa saken är den att jag känner att en vecka i Thailand är lite lite tid. Hade tänkt mig 2 eller 3. det är ändå en rätt så lång resväg ditt : )vart i thailand hade velat åka ? ja jag måste hem den 7:e men jag behöver bara vara hema några dagar . så om du hade kunnat senare i mars så hade det gått bra
vi hörs
vi hörs
va synd de vore trevligt att åka ner har du åkt själv ditt nån gång ?
hej ! kan du åka nu på fredag en vecka ? du kan ringa mej på 070 620 21 21 mvh thore
Hallifax! Vi kör iväg den 25: mars det fungerar perfekt för mig, tar nämligen examen 22:a ;)