Resekompis sökes för omgående resa!

Av Sofiiie
5 jan. 2014 22:51
Visningar: 205
Hej. Nu är allt fixat! Nu drar jag på mitt livs resa! Jag tänkte mig Tanzania och Zanzibar men reser gärna över till Kenya en sväng oxå! Stannar ett par månader. Hänger du på? Sol, lata dagar och heta nätter, cluba och äta oss igenom landet. Hur kul skulle inte vi ha? Komigen nu, för visst hänger du på?!
Av Fanwes
14 jan. 2014 10:34
Hej Sofie! Jag är så himla sugen på att resa till Afrika men ingen av mina kompisar har samma driv. Jag var i Malawi i höstas för att volontära och nu vill jag bara glida runt och ha det fett soft! När vill du åka?

/Fanny
Av Sofied
14 jan. 2014 11:51
Hej! Men gud så kul!! Jag var påväg att avblåsa min resa då jag inte hade någon att resa med. Men är du på så vill jag åka så fort som möjligt. När är du sugen på att fara? Lägg till mig på fb, Sofie Dahlberg heter jag. Samma bild som här. Vore grymt kul!! Kram
Av Sofied
14 jan. 2014 11:54
Har bytt namn så du förstår att jag är trådstarten. Bilden på fb är på mig och min son inte denna bild som är här dock.
Av Fanwes
14 jan. 2014 12:30
Hej Sofie!

Det finns en del Sofie Dahlberg så jag vet inte vem som är du...? Du kan väll lägga till mig: Fanny Linnéa Joakimsdotter Westin ;)