Resekompis sökes, backpacka Asien mars

12 jan. 2016 14:19
Visningar: 35
Tröttnat på vardags livet hemma och all snö så värmen lockar en hel del! Hade tänkt att backpacka Asien i två månader ungefär, och letar efter någon som vill uppleva detta med mig. Är väldigt spontan och öppen för förslag.

Vill uppleva nya ställen, sola, bada, festa och leva livet helt enkelt haha. Hör gärna av er på Facebook, Fanny Källberg heter jag där 😊
13 jan. 2016 07:42
Hallå!
Jag är en tjej från Eskilstuna på 19 år, (20 under våren), jobbar dom bartender och gymnastiktränare, och dansar mycket på fritidem, men har velat ut och resa otroligt länge nu och känner att det är dags för en långresa! vill ut och se världen, sola och bada, uppleva en annan kultur, festa, lära känna människor och bara ha en härlig tid iväg från sverige!. Har inga kompisar som kan åka med mig, då alla är upptagna med jobb,skola och sambos, så är lite trist! Verkar ha lite samma mål med resan som dig, men kan även tänka mig att småjobba i nån bar någonstans utifall det skulle krisa med pengar eller bara för skojs skull! Skulle vilja åka till Thailand, sen kanske åka ner till malaysia och tillbaka. Jag vill dra i början av mars ungefär!
Hör av dig om du vill snacka mera om det! 😁

Finns på fb (Sussi Raske) eller på min mail!
https://www.facebook.com/sussi.raske
(Logga in för att se e-postadress)