Resekompis sökes April/Maj/Juni

13 mars 2019 09:03
Visningar: 83
Hej på er alla fina och goa!

Jag är en 19-årig tjej som börjar tröttna på landsbygden och livet i en småstad. Jag tog studenten 2018 och har sedan dess jobbat som en tok. Nu vill jag ut och upptäcka världen innan det är dags att börja plugga igen. Känner du lite samma som jag? Du behöver inte alls komma från en liten byort eller vara i min ålder, men förhoppningsvis är du lika sugen på att se världen med nya ögon som jag är!

Jag pratar om sådana där fina sommarbilder och sena kvällar med människor man precis har lärt känna. Ljudet av vågor som slår mot sanden och känslan man får när en vaknar upp till nya äventyr! Surfa, dyka och upptäcka nya platser! Att gå och lägga sig med ett stort leende varje kväll oavsett om vi sover på stranden eller ett ruskigt vandrarhem haha!

En plan det har jag inte, min tanke är att vi lär känna varandra och kokar ihop något tillsammans. Jag tänker mig gärna varma ställen såsom Australien, Siri Lanka, Ocianien osv. Vad det gäller budget så er jag gärna att vi tänker ganska billigt, gärna runt 30 000- 40 000. Gärna billigare om det går haha!

Hör av dig om du tycker att det låter intressant, det är alltid roligare at vara två! Eller varför inte flera? Det skulle vara riktigt roligt att åka ett helt gäng!

Ni kan höra av er här på hemsidan men även till min instagram (elyseleroy) eller Facebook (Elyse Le Roy) Hoppas vi hörs, kram!