Resekompis sökes
Hej! Jag letar efter en resekompis som skulle vilja åka med mig till Asien och Australien under ungefär 4 månader! Jag och en annan kompis har biljetter bokade från Arlanda 25 januari till Singapore och sedan vidare till Sydney men hon vill inte längre följa med och därför söker jag någon annan att åka med eftersom jag inte riktigt vill åka själv! Om någon (eller några) vill följa med avbokar vi antingen de biljetterna som finns eller om man kan byta namn på flygbiljetten. Jag har tänkt att vara i Singapore i ca 4 dagar och sedan åka till Sydney och med buss åka upp till Cairns med olika stopp och bo på hostel. Jag har tänkt stanna i Australien i ungefär 6-7 veckor eller längre. Efter det är (var) planen att åka till Fiji i några veckor och sedan fanns även Filippinerna, Bali och Thailand i tankarna men tyvärr hinner man ju inte allt det på fyra månader men man får välja vad som lockar mest helt enkelt. Jag letar efter en eller flera tjejer som är positiva, roliga och en riktiga partypinglor som vill festa, lära sig surfa och åka på massa äventyr med mig!!
Om någon känner sig intresserad skriv till mig här eller på Facebook, puss och kram
Om någon känner sig intresserad skriv till mig här eller på Facebook, puss och kram
Hej! Jag är oxå sugen på att åka till Australien! Pga jobb kan ja bara va borta i januari..så d beror på hur mkt du kan ändra dina biljetter å planer! Men vore kul att åka ihop:) Bor i Sthlm //isa
Hejhej!! Jag tycker att din plan låter superkul och jag letar också efter resekompisar, då mina kompisar antingen jobbar eller pluggar. Jag har tidigare backpackat runt i Asien och vet hur nice det är. Eftersom att jag redan har varit i Asien en del är jag snarare sugen på att resa runt tsm i Australien och dra vidare nån annan stans sen. Älskar att festa, har tagit surflektioner men vill lära mig mer och vill äventyra!! Hur låter det?