Eelinmartina,
14 sep. 2020
Updaterad av Vasilisk
för 3 år sedan
Tjaa! har lite tankar om att åka ut och resa nästa höst ( om corona tillåter), har egentligen inte planerat något större med hade velat ta mig till portugal, santa barbara och lite ställen/ öar runt omkring där, nya zeeland och sedan såklart asien! undrar dels om det finns någon som är sugen på att ...
Filippinerna
Jennyh1,
5 okt. 2019
Updaterad av Refinety
för 4 år sedan
Har tänkt att resa 3 veckor till Filippinerna i december över jul och nyår. Någon annan som också reser själv som vill ha sällskap eller kan tipsa om bra ställen att åka till som ensam tjej.
Alla tips uppskattas :) ... Refinety: Hej!
Jag kommer åka dit den 29 december och vara där i en ...
Sydamerika
Mph88,
13 feb. 2018
Updaterad av Lyckligochlevande
för 6 år sedan
Hej. Jag är lite sugen på göra en resa i Centralamerika, från Mexiko City till Cusco Peru. Har inte jättemycket resvana, mer än charter och wekeendresor. Tror ni man kan backapacka denna sträckan på egen hand? Tänker mig att man tar sig fram med buss och tåg och planerar en restid på 3-4 månader. ...
Updaterad av Ryftan
för 7 år sedan
Hej! Jag är sugen på att ut och resa igen till hösten! Jag har inte bestämt exakt vart men är verkligen öppen för förslag! :)
Har varit i Australien 2014 i ett år och det var bästa året i mitt liv. Vill både upptäcka nya kulturer, träffa nya människor, festa och äventyra. är som sagt flexibel, ...
Grekland
Elisa11,
30 maj 2016
Updaterad av Elisa11
för 8 år sedan
Hej,
Tänkte prova något nytt. Resa med nya bekantskaper till Grekland eller Italien. Jag är en kvinna som gillar konst, skönhet i alla former, hälsa, natur och djur. Jag gillar gillar lättsamma och självständiga människor som både gillar det sociala och den självvalda ensamheten.. Jag är mycket ...
Thailand
Koneo123,
25 sep. 2014
Updaterad av Elsbet
för 9 år sedan
Hej jag är en kille på 19 år som ska ut och backpacka ensam om en vecka och börjar och avslutar i Bangkok. Har tänkt hinna med Thailand 30 dagar sedan Kambodja 15 och Vietnam 15 sen kanske buss genom Laos ner till Bangkok igen? Men det är bara vad jag tror. Ska vara borta 69 dagar och har tänkt ...