USA
Rigoletto,
18 apr. 2018
Updaterad av Angel87
för 4 år sedan
Vi har bestämt oss för att åka till Florida. Efter lite efterforskning har vi beslutat oss för att november verkar vara den perfekta månaden. Vi har aldrig varit i Florida och våra barn kommer att vara 3 och 5 år gamla när resan väntas äga rum. Resesällskap kommer således att bestå av två vuxna och ...
Dominikanska republiken
Jennyjh,
5 feb. 2015
Updaterad av Oliviaaaa_
för 7 år sedan
Vi ska äntligen åka på vår drömsemester till Dominikanska republiken !
Önskar lite tips på bra resmål i dr, samt var det kan finnas bra o billigt boende (helst utan ockerpriser)
Vi är ett relativt stort resesällskap , troligen totalt 6 vuxna och 2 mindre barn, vi skulle helst hyra hus/lägenhet . ...
Österrike
Kias,
16 aug. 2012
Updaterad av Karinamalik
för 12 år sedan
Hej!
Jag vill ha tips på mysiga platser att besöka i närheten av Graz i sydöstra delen av Österrike. Mitt ressällskap är ungt från 5 till 13 år.Vi tycker om friluftsliv, vackra platser, trädgårdar och fiske.
Tacksam för tips!
... Brigitta: I själva Graz har du Schlossberg som är en mysig plats ...
Thailand
Jenny_n,
11 juli 2009
Updaterad av Marika
för 15 år sedan
Nu behöver jag era bästa råd för att skapa en oförglömlig resa, min sambo fyller 30 i oktober nästa år och det han helst av allt vill är att åka till thailand då.
Hans önskan ska jag nu försöka infylla, dock vill ju såklart både hans och mina föräldrar och syskon med för att fira honom, jättekul! ...
Indien
Anna70,
14 okt. 2007
Updaterad av Jennie1
för 17 år sedan
Nu har jag nog riktat in mig på en resa till Indien till våren!? Södra Goa verkar passa vårt intresse: bad och mat! Alla synpunkter tas tacksamt emot. Även ev ressällskap!? ... Canada2000: Kan tipsa då om en bra sida som innehåller mycket om detta: www.indien.nu
Där finns även ett forum där man ...
Thailand
Klenseraten,
16 aug. 2017
Updaterad av Analeina
för 7 år sedan
Hej!
Jag ska åka med min familj, 2 vuxna och 2 barn 3 och 6 år till Södra Thailand vintern 2018/19. Vi ska vara där ca 1 månad och har tänkt oss att bo på 2 öar med kortare mellanlandningar mellan.
Tar gärna emot era ötips.
Tänker 10 dagar/ö. Den ena enkel med bad och ta det lugnt, den ...