Resekompis i slutet av juni? Grymt sug på att festa och ha kul.
Hej!
Planerar du fortfarande att åka? :D
Planerar du fortfarande att åka? :D
Jag var i Rhodos med en resekompis som jag skrev med här :) skulle lätt åka tillbaka och festa till max igen; hör av dig vid intresse :)
Hejsan såg denna tråd så glad jag vart:) Är as sugen på att dra ner till rhodos eller nån annan party ö denna sommar:) Men har nog samma problem som ni att jag inte har nån att resa med:( så skulle det inte va kul om alla vi drar ner:) Jag har semester i juli så kan nog inte i juni:( Men är ni sugna på att dra i juli så kan vi ju höras å kanske ses nån dag å planera vår resa:)
Jag har tänkt fara en vecka till något bra partyställe runt medelhavet i början av juli! Att dela boende och umgänge vore ju riktigt trevligt:) Ska vi styra ihop någonting?
Hejhej, just nu kollar jag på lowcostholidays på resor till rhodos, 2 v 25/6-9/7, flyg från skavsta kostar 2792:-/person sen hotell fastnade jag för mitsis grand hotel som kostar mellan 5752-7647:- så då blir de mellan 8543:- och 10438:- för hela resan, 2v på 5* hotell i rhodos, finns såklart billigare alternativ! :) någon som är intresserad?
Jag är också intresserad!! :) Kan dock inte i Juni, men annars är jag öppen för det mesta.