Resekompis i Januari och framåt
Tjenare! Är en glad och positiv tjej på 19 år som nu vill ut i världen. Söker en resekompis jag kan göra detta med. Kanske jobba lite, upptäcka platser och bara leva livet. Älskar att resa och tycker de är kul att träffa nya människor. Hör av er om ni är intresserade! :)
Men antingen är jag sugen på att resa till Bali , eller så skulle jag kunna tänka mej att söka jobb i Spanien och bo där ett tag. Är öppen för förslag :)
Jag har huvudsakligen tänkt att resa runt och vill gärna resa utanför Europas gränser. Har funderat mycket på just Bali, Australien eller Nya Zeeland. Skulle också kunna tänka mig att resa runt i Indonesien eller Asien. I dagsläget har jag därför inte funderat över att jobba i Spanien.
Hej Julia!
Låter backpacking i Asien som något du kan tänka dig? Eller tänkte du hålla dig mer till en och samma plats?:)
Låter backpacking i Asien som något du kan tänka dig? Eller tänkte du hålla dig mer till en och samma plats?:)
Hallojsan! Jag åker till nya Zeeland den 6 januari jag är i Sydamerika just nu :) tänkte vara i nya Zeeland drygt 3 veckor sedan åka över till Australien! Åker själv och skulle vara trevligt med sällskap är du sugen hör av dig :) //Alexandra
Hej!
Har samma tankar och är för tillfället inställd på Nya Zeeland men kan tänka mig någonting annat, vill som du bara upptäcka platser och lära känna människor!
Tänker åka i början av januari, vad är din plan? :)
Har samma tankar och är för tillfället inställd på Nya Zeeland men kan tänka mig någonting annat, vill som du bara upptäcka platser och lära känna människor!
Tänker åka i början av januari, vad är din plan? :)
Hej Julia! Är också sugen på en resa mellan 3-4 månader och älskar att lära känna nya människor. Är mest inne på Asien, såsom Thailand,Bali osv...
Du kan skriva till mig på fb Denise Petersson om jag låter intressant :)
Du kan skriva till mig på fb Denise Petersson om jag låter intressant :)
Hej! Jag är också 19 år gammal och har planer på att resa från Januari och framåt. Jag älskar att resa men har inte tänkt att resa runt utan kanske besöka ett par länder. Mest för att jag ska plugga till hösten och inte vill vara helt ruinerad när jag kommer hem haha! :)
Jag älskar att resa och är för tillfället mest sugen på att resa till England eller Spanien.
Vore kul att åka med någon/några så man slipper vara helt vilse i början!
Jag älskar att resa och är för tillfället mest sugen på att resa till England eller Spanien.
Vore kul att åka med någon/några så man slipper vara helt vilse i början!